Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Hehe ja jag tror inte folk ringer för att dom tycker det är särskilt roligt utan det handlar nog om en ren desperation vilket kan vara konsekvens ifrån allt mellan sjukdom till arbetslöshet och skilsmässa.
Men kul för L att han från sitt von Oben-perspektiv kan se det roliga i folks misär, så stackarn slipper ha det tråkigt på jobbet.

Hehe ja jag tror inte folk ringer för att dom tycker det är särskilt roligt utan det handlar nog om en ren desperation vilket kan vara konsekvens ifrån allt mellan sjukdom till arbetslöshet och skilsmässa.
Faktiskt har ingen av de varianterna kommit upp, det vore annars ganska väntat.
Domstolarna kommer att ha att göra med alla överklagningar fram till hösten. Tråkigt nog kommer ingen få rätt.

Postnord verkar ha så lite att göra att dom skapar jobb själv..
Beställt en sak för 10 dagar sedan ungefär. Var lite fundersam på var paketet tagit vägen.
Dag 3 verkar det nått till ett postombud i min stad, men inte rätt ombud.
Sedan dess har det åkt fram och tillbaka mellan Örebro och Malmö typ 3 varv..
Välberest paket när/om det kommer fram..

jag har nu fått årets tredje parkeringsböter :(
jag har precis lyckats få en avskriven då jag hade betalat men råkat betala en för hög taxa då jag betalade för att stå inne i ett garage men stod ute (personalparkering på ett sjukhus)
Men den lyckan var kortvarig då jag idag fick en till, typiskt nog så är det gratis att parkera där jag stod idag (helg), men man måste vara inloggad i appen... som tur är endast 500kr denna gång

En olycka kommer sällan ensam.

Mannen bor tillsammans med sin fru i en villa i nordvästra Skåne. Kronofogden har nyligen lagt ut villan på exekutiv auktion. Enligt vad HD och Sydsvenskan erfar är mannen inte tidigare dömd för något brott i Sverige.

En olycka kommer sällan ensam.

Mannen bor tillsammans med sin fru i en villa i nordvästra Skåne. Kronofogden har nyligen lagt ut villan på exekutiv auktion. Enligt vad HD och Sydsvenskan erfar är mannen inte tidigare dömd för något brott i Sverige.

Dumt sätt att försöka rädda kåken på..

Dumt sätt att försöka rädda kåken på..

Ganska anmärkningsvärt att gå ifrån att vara helt prickfri i polisens register fram tills man är 70 år - till att hamna i ett fängelse i Zimbawe efter att ha försökt smuggla tre kilo heroin....

Ganska anmärkningsvärt att gå ifrån att vara helt prickfri i polisens register fram tills man är 70 år - till att hamna i ett fängelse i Zimbawe efter att ha försökt smuggla tre kilo heroin....
Ja, lite trist final

Postnord verkar ha så lite att göra att dom skapar jobb själv..
Beställt en sak för 10 dagar sedan ungefär. Var lite fundersam på var paketet tagit vägen.
Dag 3 verkar det nått till ett postombud i min stad, men inte rätt ombud.
Sedan dess har det åkt fram och tillbaka mellan Örebro och Malmö typ 3 varv..
Välberest paket när/om det kommer fram..
Då får du väldigt mkt för pengarna, resa är inte billigt ;)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp