Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Hur är det ens möjligt att det kan skötas så dåligt. Finns det ingen möjlighet till upprättelse?
Jag har jo-anmält men utan framgång.
Nu har det hänt något tragiskt så jag ska göra en ny anmälan. Ska dock ligga lågt och försöka få umgängesrätt först.

Ok frågan var vilka länder som inte har internet. Vad jag minns. Och det var också väldigt uppenbart att hon inte ville ange den egentliga orsaken till varför killen inte kunde logga in fr utlandet. :)
Nä frågan var specifik vilket land som inte hade internet som hon syftade på. Uppenbart eller inte , jag ställde frågan. Kan man inte svara på frågan ska man inte svara alls, om jag frågar vad klockan är , då ska väl inte du svara ”grön”?
hahaha men du fattar. All denna onödiga diskussion hade kunnat undvikas

Nä frågan var specifik vilket land som inte hade internet som hon syftade på. Uppenbart eller inte , jag ställde frågan. Kan man inte svara på frågan ska man inte svara alls, om jag frågar vad klockan är , då ska väl inte du svara ”grön”?
Som ditt inlägg??

Nä jag fattar inte, men det spelar ingen roll antar jag för du har bestämt dig ;) Om du frågar Vilket land som inte har internet jag råkar svara med två länder istället för ett så har jag svarat Grön på frågan Vad klockan är. Okej. Tack, ska tänka på det i fortsättningen.

Oj blir du upprörd nu? Ville du också svara grönt när man frågan om tiden? Jag kan ju fråga hur du mår så kan du svara 200kr så känns det bättre?
hahahaha, lite roligt att allt som pekar tillbaka till dig och dina udda kommentarer plötsligt handlar om känslor.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp