Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Hur mkt har du kvar?
Sambons ica lån ligger på 6,7% nu så inte så farligt.
Drygt 280.000kr , men ja har jobbat så himla mycket övertid nu i september så kommer få bra lön i oktober, de åker in på extra amortering så man blir av med det. Dock har coop räntegaranti, men vill inte dra iväg en onödig ansökan, jobbar bort alla mina förfrågningar och om drygt 260 dagar försvinner mina missbrukade krediter. Så låter bara dagarna gå.

Drygt 280.000kr , men ja har jobbat så himla mycket övertid nu i september så kommer få bra lön i oktober, de åker in på extra amortering så man blir av med det. Dock har coop räntegaranti, men vill inte dra iväg en onödig ansökan, jobbar bort alla mina förfrågningar och om drygt 260 dagar försvinner mina missbrukade krediter. Så låter bara dagarna gå.
Vad kostar lånet per månad nu och vad kommer det kosta med 8% ränta?
Skulle vi få fler räntehöjningar på våra lån så behöver vi leta sånt vi kan dra ner på. Men det blir inte så lätt då vi redan tagit bort allt onödigt utom streamingtjänster och papperstidning. Kommer inte på nåt annat.

Vad kostar lånet per månad nu och vad kommer det kosta med 8% ränta?
Skulle vi få fler räntehöjningar på våra lån så behöver vi leta sånt vi kan dra ner på. Men det blir inte så lätt då vi redan tagit bort allt onödigt utom streamingtjänster och papperstidning. Kommer inte på nåt annat.
Betalar 4200kr idag, har inte räkna på va de blir med ökning faktiskt. Men får gilla läget just nu och bara låta dagarna gå :folded:

Betalar 4200kr idag, har inte räkna på va de blir med ökning faktiskt. Men får gilla läget just nu och bara låta dagarna gå :folded:
Oj det var saftigt men alternativen om du inte hade fått samla hade varit betydligt sämre.

Läste att efter Putins uttalande om att mobilisera 300 000 kr personer har priserna på flygbiljetter fr Moskva till Turkiet, Jemen m fl skjutit upp i höjden till 17 000 kr mot 3000 kr i vanliga fall och att de vanligaste sökningarna på Google i Ryssland nu är "hur lämnar man Ryssland"

Läste att efter Putins uttalande om att mobilisera 300 000 kr personer har priserna på flygbiljetter fr Moskva till Turkiet, Jemen m fl skjutit upp i höjden till 17 000 kr mot 3000 kr i vanliga fall och att de vanligaste sökningarna på Google i Ryssland nu är "hur lämnar man Ryssland"

Ja, att beordras kriga mot sitt brödrafolk lockar nog inte så många. Jag hade dragit till Karibien vid minsta antydan om konflikt i Sverige.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp