- Meddelanden
- 12 088
- Mottagna reaktioner
- 8 488
- Poäng
- 5 497
Najs! Var?Idag har vi blitt med sommarstuga, jäklar så härligt!![]()

Najs! Var?Idag har vi blitt med sommarstuga, jäklar så härligt!![]()

Härligt härligt och det är du värdSista dagen idag på restaurang efter 7 år. Fast anställning påbörjas nästa vecka äntligen i annan branch! Förutom utvecklingsmöjligheter innebär det också en grundlön som ökar årsinkomsten med 100K redan till en början.
Trevlig helg på er!

Trevligt, ny fas i livet, investera i stugan istället för räntorSå härligten liten bit utanför Örebro
![]()

Precis såTrevligt, ny fas i livet, investera i stugan istället för räntor![]()
På tiden att få leva känner jag
Så underbart.Insåg det var löning idag. Första gången på flera år jag inte behövt tänka på kolla kontot hela tiden. Rätt skönt.
Fantastisk känsla!Insåg det var löning idag. Första gången på flera år jag inte behövt tänka på kolla kontot hela tiden. Rätt skönt.
En språkpolis måste tydligen jobba röd dag och påpeka att ordet du söker är "irrelevant".Hade samtal av en mycket upprörd person som fått besök på arbetsplatsen för delgivning av några förelägganden. Var tydligen många som frågat hen osv, och jag fick en utskällning på temat hur f-n vi kunde göra så utan att boka tid innan.
Tog död på den konversationen med att hen hade ju haft flera månader på sig att skicka in delgivningarna på egen hand, och att hade hen gjort det hade ju aldrig delgivare behövt åka runt och leta.
Hen försökte då dra postnordkortet, att brevbäraren var värdelös.
"Tråkigt att höra, du får ta det med postnords kundtjänst, det är ju ganska orelevant hur bra din brevbärare är när det här kommit till din kivra eller motsvarande"
Sen var samtalet slut.