Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - och ingenting.

nej det hade inte jag heller tror jag, men hon var väl desperat och är man desperat nog så gör man kanske vad som.

Förvisso men jag hade nog haft 5 "hetare" alternativ än att tigga pengar inför hela svenska folket, detta är gjort utan konsekvenstänk.
Tänk dig om hon söker jobb om 2-3 år och arbetsgivare googlar hennes namn?

Förvisso men jag hade nog haft 5 "hetare" alternativ än att tigga pengar inför hela svenska folket, detta är gjort utan konsekvenstänk.
Tänk dig om hon söker jobb om 2-3 år och arbetsgivare googlar hennes namn?

Jo jag håller med dig.

Jo jag håller med dig.

Sen är det alltid svårt det där man måste ha tak över huvudet men spontant tänker jag att man kanske först hade kollat med soss eller säljt av saker man har i hemmet, tagit ett SMS-lån, ringt hela tjocka släkten...

På tal om ingenting så vill jag tipsa er om en dokumentärserie på SVT om någon missat den
36 dagar heter den och handlar om Christofer som är fotograf och har allt som livet kan ge, han bestämmer sig för att leva hemlös i 36 dagar i Stockholm

Denna är fan det bästa jag sett ur svensk produktion på mycket länge! Jag uppmanar alla som inte har sett den att se den NU!

Man får lite perspektiv på livet..

Ha en trevlig kväll alla

På tal om ingenting så vill jag tipsa er om en dokumentärserie på SVT om någon missat den
36 dagar heter den och handlar om Christofer som är fotograf och har allt som livet kan ge, han bestämmer sig för att leva hemlös i 36 dagar i Stockholm

Denna är fan det bästa jag sett ur svensk produktion på mycket länge! Jag uppmanar alla som inte har sett den att se den NU!

Man får lite perspektiv på livet..

Ha en trevlig kväll alla
Så gripande och man får verkligen sig en tankeställare.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp