Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Den stora Lumifytråden

Hej! Nu kommer jag göra så här: att jag skapar en tråd som handlar om Lumify. Allt som rör denna aktör kan vi alltså diskutera nedanför.
Under flera år har jag nu sett nya trådar skapas varje vecka i princip som rör både Lumify och Vivus (ofta då när det skickas till inkasso). Vivus kommer få sin egna tråd också.

Det finns hur många trådar som helst känns det om dess två.
Detta för att underlätta för moderatorerna samtidigt som också kan hänvisa till denna tråd om någon medlem ändå skapar en ny tråd @Lånforum.se @Myra @Lasseman
Varsågoda:)!

Jag e sen med en dag nu o de säger det kommer debiteras med 43,3% per år på d förfallna beloppet. Så är det lägsta beloppet eller totala beloppet? Vore sjukt om d e det totala beloppet. Eller förfallna beloppet i sig e sjukt om d fördubblas.

Jag e sen med en dag nu o de säger det kommer debiteras med 43,3% per år på d förfallna beloppet. Så är det lägsta beloppet eller totala beloppet? Vore sjukt om d e det totala beloppet. Eller förfallna beloppet i sig e sjukt om d fördubblas.
Räntan är ju 43,5% för lånet i sig? Sjukt absolut, men det den räntan du hade även innan du blev sen med betalningen.

Hej! Nu kommer jag göra så här: att jag skapar en tråd som handlar om Lumify. Allt som rör denna aktör kan vi alltså diskutera nedanför.
Under flera år har jag nu sett nya trådar skapas varje vecka i princip som rör både Lumify och Vivus (ofta då när det skickas till inkasso). Vivus kommer få sin egna tråd också.

Det finns hur många trådar som helst känns det om dess två.
Detta för att underlätta för moderatorerna samtidigt som också kan hänvisa till denna tråd om någon medlem ändå skapar en ny tråd @Lånforum.se @Myra @Lasseman
Varsågoda:)!
Alltid fint med initiativ men läs här ang samlingstrådar https://www.xn--lnforum-exa.se/threads/skuldsaneringstråden.7965/post-330006

Bra tanke som även jag tänkt förut, att samla allt som rör en vis aktör/inkasso i en o samma tråd men det blir svårt att hitta svar när tråden blir 100 sidor.

Nu när jag blivit sen har nästa månads lägsta betalning räknats med i totala beloppet att betala denna. Men jag avser att bara betala den jag e försenad med men de vill ju att man ska betala d som står på sidan för att det ska bli korrekt. Kommer det strula sig?

Nu när jag blivit sen har nästa månads lägsta betalning räknats med i totala beloppet att betala denna. Men jag avser att bara betala den jag e försenad med men de vill ju att man ska betala d som står på sidan för att det ska bli korrekt. Kommer det strula sig?
Klart det kommer strula. Du kommer troligen få en påminnelse med då du missat en månads betalning

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp