Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den största idioten ÄR född...

Tack <3<3<3
Försöker navigera rätt på livets vägar varenda dag! Vissa dagar är klart bättre än andra. Men en negativ konsekvens av att kämpa hårt och alltid slå i underläge är att om det ngn gång skulle kännas bra, du vet den här känslan av hoppfullhet man kan känna ibland, att livet trots allt är värt att levas och allt kommer att bli bra, att just nu är luften lätt att andas... de gånger jag känner så blir jag samtidigt livrädd att så ska man inte känna, ngt hemskt kommer att hända, en bortglömd, oförutsedd (eller förträngd) räkning på 5000 kr kommer dyka upp, jag får utslag hos Kf, bilen kommer gå sönder, tvättmaskinnen kommer paja, vi får vattenskador i lägenheten eller ngt ännu värre.

Så de få gångerna jag känner mig hoppfull så börjar jag genast gå igenom allt som skulle kunna dyka upp bakom hörnet.
Med andra ord känner jag att jag aldrig kan slappna av... än!

Tror säkert att många fler känner så, det är ett resultat av att ständigt leva på marginalerna och kämpa med ekonomin!

Tack <3<3<3
Försöker navigera rätt på livets vägar varenda dag! Vissa dagar är klart bättre än andra. Men en negativ konsekvens av att kämpa hårt och alltid slå i underläge är att om det ngn gång skulle kännas bra, du vet den här känslan av hoppfullhet man kan känna ibland, att livet trots allt är värt att levas och allt kommer att bli bra, att just nu är luften lätt att andas... de gånger jag känner så blir jag samtidigt livrädd att så ska man inte känna, ngt hemskt kommer att hända, en bortglömd, oförutsedd (eller förträngd) räkning på 5000 kr kommer dyka upp, jag får utslag hos Kf, bilen kommer gå sönder, tvättmaskinnen kommer paja, vi får vattenskador i lägenheten eller ngt ännu värre.

Så de få gångerna jag känner mig hoppfull så börjar jag genast gå igenom allt som skulle kunna dyka upp bakom hörnet.
Med andra ord känner jag att jag aldrig kan slappna av... än!

Tror säkert att många fler känner så, det är ett resultat av att ständigt leva på marginalerna och kämpa med ekonomin!
Så är det ju.
Tror många av oss ångrar mycket och verkligen vill få en andra chans.
Många kämpar här med skulder, ekonmin, psykiska besvär dagligen.
Jag är en av dom.
Så nog lider o kämpar man lever på marginaler trots en hyfsad lön.
Hur kunde det bli så här galet?
Varför stoppade man inte i tid?
Frågor som jag alltid kommer ställa till mig själv.
Skulle vara underbart att ha en ekonomi i balans o kunna känna lugn o trygghet någon dag.
Var länge sen kan jag säga.

Nya tag, det där händer nog många med någon räkning eller annat.
Du vet när man ska ha framförhållning och tabbar sig och blir sjukt arg på sig själv för att man verkligen kämpat mer än vanligt.. :D
Nä, tanken var duktig. Sen kanske det är billigare att skjuta på något annat än csn så att det inte kostar över 21 000 extra att skjuta på två csnskulder /mån i två år. :(
Tro mig, hade det gått att skjuta upp på annat så hade jag gjort det! Under lika lång tid så har vi legat efter med en månad hos både Ica och marginalen!

Oh maj gad!!!! På tal om rädsla att ngt ska hända...
Blev alldeles nyss upprind av 4 olika nummer inom loppet av 1 minut! alla 4 gick till Lindorff (Lowell)
ringde upp och han sa att de börjat ringa som en "vänlig påminnelse"om man har en avbetalningsplan hos dem.
WTF... ska även inkassobolagen börja ringa! 4 olika nummer... fick hjärtklappning ju!
Som tur är så har jag redan betalat, gjorde det igår. Men förfallodatum var ju den 28/10. Så det betyder att de börjar ringa redan efter 4 dagars försening!!!!

Ska alla börja ringa nu plötsligt! Usch! Blir så stressad av all telefonterror.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp