Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Den officiella tråden om Savelend!

Hej alla,

Det är enbart ett sammanträffande. Det finns trots allt 5770st Ludwig i Sverige. Detta går även att dubbelkolla mot företagsregistret att jag, Ludwig, ej är inblandad i något annat bolag i samma bransch.

Vänliga hälsningar
Ludwig Pettersson

Jag har oxå lagt märke till det och hur ofta han är på semester i olika forum jag läst....

När går det att låna igen då?

Det ska gå att göra nu. Vi håller på med de sista uppdateringarna av vårt bakomliggandesystem idag, men jag har inga rapporter om att det inte ska gå att låna på grund av det. Om du vill ha snabbare svar rekommenderar jag chatfunktionen på hemsidan så ska jag hjälpa dig!

Hälsningar
Ludwig

Uppdatering:
Det går inte att ansöka om lån via hemsidan idag. Det går bra att ansöka via email. Instruktioner för detta kan fås antingen via chatten, via email eller per telefon.

Senast ändrad:
Bara jag som lagt märke till att det finns en Ludwig på många kundtjänster för Sms lån?

Det ska gå att göra nu. Vi håller på med de sista uppdateringarna av vårt bakomliggandesystem idag, men jag har inga rapporter om att det inte ska gå att låna på grund av det. Om du vill ha snabbare svar rekommenderar jag chatfunktionen på hemsidan så ska jag hjälpa dig!

Hälsningar
Ludwig

Uppdatering:
Det går inte att ansöka om lån via hemsidan idag. Det går bra att ansöka via email. Instruktioner för detta kan fås antingen via chatten, via email eller per telefon.

vad ni håller på uppdatera sedan jan vad är det för komplicerad "bakomliggandesystem" som ni uppdaterar eran sidan ser väldigt enkel ut ,inte jätte uppdateringar behövs inte där eller , tror inte ens NASDQ som har känslig system utgör så många uppdateringar , tycker det lite överdrivit att ni antigen uppdaterat system eller uppdaterar tel line sedan sitter ni här och går in genom varannat inlägg och läser lägg ner om ni inte kan

Hoppas han får det lite hett om öronen nu, efter alla anmälningar mot Webcredit

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp