Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Den officiella tråden om Paxo.se

Betyder detta alltså att man som ny kund endast kan låna 500 eller 1000 första gången?

Betyder detta alltså att man som ny kund endast kan låna 500 eller 1000 första gången?

Det stämmer. Nya kunder erbjuds möjligheten att låna 500 kr eller 1000 kr. Återkommande kunder erbjuds möjligheten att låna upp till 3000 kr.

Mvh

Paxo kundtjänst

Så när den första återbetalningen registrerats så är det ok att låna 3000 kr.?

Så när den första återbetalningen registrerats så är det ok att låna 3000 kr.?

När det första lånet är återbetalat, samt 14 dagar har passerat från det att du blivit beviljad det första lånet kommer möjligheten att låna 2000 kr och 3000 kr att erbjudas.

Mvh

Paxo kundtjänst

Kommer det att stå på hemsidan att de högre beloppen endast är för återkommande kunder?

Lite trög är jag allt, men det måste alltså inte gå 14 efter det man har återbetalat lånet utan dessa 14 dagar gäller fr o m den dag det första lånet betalades ut. Har jag fel så rätta mig!

Lite trög är jag allt, men det måste alltså inte gå 14 efter det man har återbetalat lånet utan dessa 14 dagar gäller fr o m den dag det första lånet betalades ut. Har jag fel så rätta mig!

om du tar ett lån den 1 mars t.ex och betalar tillbaka det så måste det stå 15 mars i kalendern för att nytt lån skall beviljas
alltså 14 dagar måste gå från det att du tog ditt första lån och det lånet måste vara betalat när du ansöker om ett nytt lån

ringde precis kundtjänsten och frågade om fakturor, man får bara dom via mail eller från sidan, skönt att slippa kuvert hem!!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp