Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Den officiella tråden om Paxo.se

Paxo tog 2 kreditupplysningar på mig är det fler som råkat ut för det? Har mailat dem men ännu inte fått något svar .

Paxo tog 2 kreditupplysningar på mig är det fler som råkat ut för det? Har mailat dem men ännu inte fått något svar .

Jag svarade precis på ditt mail men skriver även här om det är flera som undrar över detta.

Kreditupplysningar sker på automatik när någon ansöker om lån. Det ska bara tas en, och jag misstänker att det i ditt fall var något tekniskt problem som gjorde att vårt system registrerade det som en dubbel förfrågan.

Mvh

Paxo kundtjänst

Fick lån godkänt alldeles nyss, har man pengarna insatta ikväll om man har Swedbank?

Fick lån godkänt alldeles nyss, har man pengarna insatta ikväll om man har Swedbank?

Vi har som tumregel att om ansökan kommer in och behandlas innan lunch så finns pengarna på kontot samma eftermiddag. Kommer ansökan in och behandlas på eftermiddagen så kommer pengarna in på kontot på förmiddagen nästkommande bankdag.

Mvh

Paxo kundtjänst

bra!!

ansökte igår och fick pengarna igår också! jag gjorde lite fel under ansökan men kundtjänst var väldigt trevlig och svarade snabbt på mail så det löste sig.. hoppas man kommer kunna låna där igen!

fick pengarna direkt! gick jätte bra och dom var jätte trevliga. har SEB första gången jag ansökte om smslån

Låna högre belopp

När man betalat tillbaka 1000kr plus avgift för lånet kommer man då att få möjligheten att ansöka om ett högre belopp? Blir det någon "lånestege", eller är 1000 kr tänkt att vara det högsta belopp som beviljas?

När man betalat tillbaka 1000kr plus avgift för lånet kommer man då att få möjligheten att ansöka om ett högre belopp? Blir det någon "lånestege", eller är 1000 kr tänkt att vara det högsta belopp som beviljas?

Ja, du kommer att kunna låna de högre beloppen när du betalat tillbaka det första lånet. I dagsläget arbetar på en teknisk lösning för att kunna erbjuda de högre beloppen igen och vi hoppas att ha detta färdigt inom en vecka.

Mvh

Paxo kundtjänst

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp