Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Den officiella tråden om Paxo.se

Fel telefonnummer!
Telefonnumret du angav stämmer inte överens med folkbokföringen.
Får bara upp detta.....!Jag vet ju att det stämmer!

Jag har kommit så långt i alla fall att jag kommer igenom dock får jag ingen KOD till telefon
Nån mer som har det problemet?

Funkar ej för mig heller!! Står att mitt nummer ej stämmer med folkbokföringsadressen... Har glocalnet...

Nu har dom ändrat till 1000 kr bara
2000-3000 kr för återkommande kunder???
Vad är detta?

Grattis till Er som lyckades komma igenom idag

Vi är helt fascinerade över hur många kunder vi har fått under vår första dag och vi har haft fullt upp hela dagen vilket såklart är jättekul!

Vi har dock haft en del mindre tekniska problem och har valt att för säkerhets skull sänka maxbeloppet som man kan låna som ny kund till 1000 kr. Alla ni som redan fått era lån beviljade kommer dock att få det fulla beloppet ni har blivit lovade.

Vi hoppas att allt ska flyta på smärtfritt under vår första tid som långivare och att vi snart ska kunna höja lånebeloppen igen.

Mvh

Paxo kundtjänst

det fungerade inte med mitt mobilnummer. finns det något annat sätt att verifiera identiteten? t ex maila id-handling

verifiera med mobilen

verkar inte funka riktigt bra jag får meddelande om "Telefonnumret du angav stämmer inte överens med folkbokföringen. " '

Det finns ju bättre metoder med som : e.leg, personkonto tex hos nordea. mm

verkar inte funka riktigt bra jag får meddelande om "Telefonnumret du angav stämmer inte överens med folkbokföringen. " '

Det finns ju bättre metoder med som : e.leg, personkonto tex hos nordea. mm

Vi tittar på ett flertal lösningar för att underlätta för er att verifiera er, men i dagsläget är det alltså verifiering via sms som gäller.

Har ni några övriga frågor eller funderingar är ni varmt välkomna att ställa dessa till info@paxo.se

Mvh

Paxo kundtjänst

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp