Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Den officiella tråden om Paxo.se

ja jag fick till svar att det måste vara registrerat hos operatören
är det det?

jag har reggat mig tidigare också och jag finns på eniro och hitta men ändå stämmer det inte med folkbokföringen

så nu har jag åter reggat mig hos min operatör

Hej!

Jag fick mitt lån beviljat 13.00. När jag loggar in så står det behandlas. Betyder det att jag garanterat är beviljad lån? Hinner pengarna Isf in på mitt swedbankkonto idag?

Lite barnsjukdomar får man ju räkna med...Hoppas dom fixar felet idag :)

Hej!

Jag fick mitt lån beviljat 13.00. När jag loggar in så står det behandlas. Betyder det att jag garanterat är beviljad lån? Hinner pengarna Isf in på mitt swedbankkonto idag?

vad har du för abbonnemang ?

Vaddå registrerat hos operatören? Abonnemanget står på mig, och jag finns på hitta.se?

Vad mer krävs?

Så här är det ju inte hos dom andra lånleverantörerna...........

så svarade dom mig-sjukt..har mejlat dom igen och sagt att det är så hos fler

samma hos mig..jag finns också på hitta.se och eniro plus att abbonnemang står på mig

Många har fått problem med att deras nummer inte stämmer överens med personnumret. Vi håller just nu på att åtgärda problemet med detta och återkommer såfort det är löst.

Ni som fått lån beviljat kommer att få utbetalning senast imorgon förmiddag.

Tack för ert tålamod återigen!

Mvh

Paxo kundtjänst

Alltså det är ju något fel hos dom.... vi är ju många här som har fått det felmeddelandet.

Dom kanske borde försöka lösa det istället för att skylla att det är fel på kundens uppgifter.....

När är det löst?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp