Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Den officiella tråden om Paxo.se

I den här tråden kommer Paxo kundtjänst finnas för att svara på frågor kring våra tjänster. Vi erbjuder vid lansering krediter på mellan 500 kr och 3 000 kr.

Paxo.se kommer inte ta några avgifter för ansökan via internet . Vi tror helt enkelt att alla inblandade har mycket att vinna på en enkel prisstruktur. Den totala kostnaden (räntekostnaden) presenteras direkt efter att du har valt ditt belopp.

Vi samarbetar med Gothia Finans och Creditsafe. Varken vi eller någon av våra samarbetspartners lämnar några som helst uppgifter till UC så du behöver inte oroa dig för din framtida kreditvärdighet.

Kreditprövningen sker automatiskt när du ansökt om ett lån och du får svar direkt. Vi håller dig uppdaterad under hela låneprocessen för att du ska veta t.ex. när pengarna är på väg till ditt bankkonto.
Om ni har frågor, ställ dem gärna här!

Mvh

Paxo kundtjänst

https://paxo.se/

Vad krävs för att få låna 3000 kronor? Om man skulle behöva förlänga kan man göra det fler än 1 gång? Vilka förlängningsavgifter kommer ni att tillämpa?

Vad krävs för att få låna 3000 kronor? Om man skulle behöva förlänga kan man göra det fler än 1 gång? Vilka förlängningsavgifter kommer ni att tillämpa?

Grundkraven för att låna är att du är 20 år eller äldre, har en deklarerad inkomst, är folkbokförd i Sverige och har ett registrerat mobiltelefonnummer. Utöver detta görs vid varje låneansökan an generell bedömning av din återbetalningsförmåga.

Förlängning kan göras flera gånger. Vi genomför dock en kontinuerlig kreditprövning och du meddelas ca en vecka innan lånets förfallotid om dina möjligheter till förlängning.

Avgiften för förlängning motsvaras av hittills upplupna kostnader. T.ex. att förlänga kredittiden för ett lån på 1 000 kr kostar alltså 245 kr.

Mvh
Paxo kundtjänst

godkänner ni betanmärkning
isåfall hur många är ok

godkänner ni betanmärkning
isåfall hur många är ok

Betalningsanmärkningar är inget hinder för att låna hos Paxo. Det finns inte heller någon bestämd gräns för hur många anmärkningar man kan ha, utan vi gör en samlad kreditbedömning och beviljar eller nekar lån utifrån denna.

Mvh

Paxo kundtjänst

Sker återbetalning via postgiro eller bankgiro? Hur lång tid beräknar ni att det tar innan ni kan se min återbetalning? Får jag bekräftelse på att ni fått min återbetalning via sms eller email? Hur snart kan jag låna igen när ni fått min återbetalning?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp