Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Delgivningstid

Hur lång tid tar en delgivning på betalplan (Sanering) om någon skiter i att skriva under. 1-30 dagar ?

14-300 typ

Försöker du säga att en borgenär kan hålla sig undan delgivning i 300 dagar ?
Borgenärer behöver väldigt sällan delges. Men gäldenärer/svarande kan nog klara sig längre än så i vissa fall. Det finns mål från 2023 som inte är avklarade. Om allt från 2022 är fixat vet jag inte heller.
Folk som flyttar och åker ut och in i fängelse är lite extra trassliga att delge.

Upp till 300 dagar för att ett beslut i en sanering ska tas låter helt befängt.
Om vi drar om frågan då. När anses borgenären vara delgiven efter alla märkliga sett?

Ber om ursäkt. Missade att det var om skuldsanering. Svarade om föreläggande.

Det kan ta uppemot ett år om det vill sig illa, särskilt om det är privatpersoner som inte orkar skicka in papperna, och helst om dom befinner sig utomlands.
Jag har med mig någon skuldsanering för delgivning emellanåt, osäker om jag ens försökt delge dock, det är ganska långt ner på priolistan när vi är ute. Delgivarna prioriterar inte heller skuldsaneringarna.

Det kan ta uppemot ett år om det vill sig illa, särskilt om det är privatpersoner som inte orkar skicka in papperna, och helst om dom befinner sig utomlands.
Jag har med mig någon skuldsanering för delgivning emellanåt, osäker om jag ens försökt delge dock, det är ganska långt ner på priolistan när vi är ute. Delgivarna prioriterar inte heller skuldsaneringarna.
Detta är företag. Skickade delgivning den 4e och inget svar därifrån än. Ska delges på betalplan.

Företag kan delges med särskild delgivning juridisk person. Det tar någon månad extra när man väl nått dit.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp