Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Delgivningskvitto

Hej ,
Undrar om någon har koll på tiden från att man får ett delgivningskvitto till att delgivningsman besöker en i bostaden eller på jobbet .
Finns de nån hum ens från första brev tills de besöker en ?

Hej ,
Undrar om någon har koll på tiden från att man får ett delgivningskvitto till att delgivningsman besöker en i bostaden eller på jobbet .
Finns de nån hum ens från första brev tills de besöker en ?

mör nog väldigt olika beroende på vart man bor.

Ok . Så de finns inget snitt antar jag då . Bor i en mellanstor stad i Mellansverige

Man kan ju se ”tider” på kfs hemsida men det skulle jag inte lita på. Men du kan ju vänta ut tiden på påminnelse sen hade jag nog inte vågat vänta längre..

Allt mellan ett par veckor och ett par månader.

När jag hade skulder hos kfm kunde det nog röra sig om 3-4 veckor minst. Bor då också i mellanstor stad i mellan sverige.

Det är väl 2 veckor ish mellan man får första brevet och påminnelsen?

Efter första brevet kommer en påminnelse efter ett par veckor. Sen brukar det dröja ytterligare nån månad innan kfm knackar på.

Men nu i pandemitider tar det mycket längre tid, typ tre månader innan de dyker upp.

Efter första brevet kommer en påminnelse efter ett par veckor. Sen brukar det dröja ytterligare nån månad innan kfm knackar på.

Men nu i pandemitider tar det mycket längre tid, typ tre månader innan de dyker upp.

Har inget med pandemi att göra, det handlar om när ska till området man bor i

Brukar alltid ta ca 9-10 veckor för mig ? :) har till och med kollat när brevet kom :) stämmer alltid ! Så brukar betala in efter 2 besöket :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp