Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Delgivningskvitto /utslag

Hej ,

har nån koll på detta .
Jag har fått en påminnelse på delgivningskvitto med info att om jag inte skriver under kommer en delgivningsman hem för underskrift.
Vad gäller här ? Om jag skriver under , registreras en betalningsanmärkning direkt på mig då ?
Jag kommer betala hela skulden på torsdag

Hej ,

har nån koll på detta .
Jag har fått en påminnelse på delgivningskvitto med info att om jag inte skriver under kommer en delgivningsman hem för underskrift.
Vad gäller här ? Om jag skriver under , registreras en betalningsanmärkning direkt på mig då ?
Har du inte två veckor på dig? @Lasseman

Hej ,

har nån koll på detta .
Skriv inte under.Du ska ändå betala skulden på torsdag.Om du inte betalar skulden som planerat på torsdag då får du extra tid tills dem kommer personligen till dig.

Ok . Men hur lång tid tar de innan delgivningsman kommer ut efter min påminnelse ? Fick den i onsdags förra veckan

Ok . Men hur lång tid tar de innan delgivningsman kommer ut efter min påminnelse ? Fick den i onsdags förra veckan

Går inte att säga med bestämdhet, du borde klara dig men inga garantier

Betala på torsdag, skicka ett mejl till kfm att du bestrider då skulden är reglerad. Sen händer inte ett jäkla dugg :)

Har haft flera sådana delgivningar.Du har minst 2-3 veckor på dig tills dem kommer hem till dig. Rekommenderar att du betalar din räkning på torsdag och sajsan121212 gav dig ett bra tips att skicka ett mejl till dem efter betalningen.

Skulle uppskatta att det tar 1-2 månader efter påminnelsedatum. Det tar längre tid nu under pandemin... Men varierar såklart i landet, beroende på arbetsbelastning etc.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp