Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Delgivning

Skrev på Delgivnings brevet från KF, har på mig tills den 26 Feb att betala, om jag har förstått rätt så får man ingen betalningsanmärkning om jag betalar innan 26?

Skrev på Delgivnings brevet från KF, har på mig tills den 26 Feb att betala, om jag har förstått rätt så får man ingen betalningsanmärkning om jag betalar innan 26?
Du får anmärkning om ca 10 dagar om du har skrivit på. Du måste betala snarast och sen skriva till KFM med målnr att du har betalat. Annars KAN du få anmärkning

Senast ändrad:
Fel. Du får anmärkning om ca 10 dagar om du har skrivit på. Du måste betala snarast och sen skriva till KFM med målnr att du har betalat. Annars KAN du få anmärkning
Den 26 är ju om 10 dagar så betalar hen innan dess så är det lungt. Men ja skicka till KFM att du har betalat med mål numret är alltid smart

Fel. Du får anmärkning om ca 10 dagar om du har skrivit på. Du måste betala snarast och sen skriva till KFM med målnr att du har betalat. Annars KAN du få anmärkning

Du menar nog att det var rätt. Inte fel

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp