Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Delgivning utmätning

Hade en sista skuld som drogs från mitt konto för ett tag sen. Sen fick jag hem ett brev om delgivning av utmätning, att de tagit likvida medel. Detta har jag glömt att skriva under o skicka om, tänkte nog mest att det va för info. Pengarna va ju redan dragna liksom. Idag mår jag kommer hem ligger en lapp om att de varit här för delgivning av detta. Så har nu skickat in via mejl att jag blivit delgivning. Hinner de komma tillbaka? Och varför har de inte skickat en påminnelse? Har du koll @Lasseman ?

Hade en sista skuld som drogs från mitt konto för ett tag sen. Sen fick jag hem ett brev om delgivning av utmätning, att de tagit likvida medel. Detta har jag glömt att skriva under o skicka om, tänkte nog mest att det va för info. Pengarna va ju redan dragna liksom. Idag mår jag kommer hem ligger en lapp om att de varit här för delgivning av detta. Så har nu skickat in via mejl att jag blivit delgivning. Hinner de komma tillbaka? Och varför har de inte skickat en påminnelse? Har du koll @Lasseman ?

Den skickas bara en gång.
Ingen aning om dom hinner tillbaka. Gissar att dom inte gör det

Okej, hur många dagar brukar det ta innan de åker ut igen?

Det går verkligen inte säga något alls med någon som helst säkerhet, kan bli i morgon eller om 3 månader.
Man vill, om man ska försöka få till underlag för delgivning mha spikning, få till 3 söktillfällen i visdt intervall. Ett sätt är att köra samma sväng 2 dagar i rad, sen ta den igen om några veckor. Eller köra en nu och 2 om några veckor

Ok, tack för svar. Har inte fått svar idag på mitt mejl jag skickade igår där jag skrev att jag va delgiven. Hoppas de hinner se imorrn. Man vill ju gärna inte riskera att de kommer förbi på jobbet.

Jag har fortfarande inte fått svar på mitt mejl som jag skickade till dem i måndags. Skickade ett nytt igår men ej svar än. Hur många gånger provar de att åka förbi hemma innan de söker på arbetsplatsen? Har ej fått nån mer lapp i lådan än.

Det behövs inte sökas hemma alls innan man söker på jobbet. Man åker dit det är troligast att hitta personen.

Mailhanteringen ligger man lite efter med. Det du kan göra är att skicka in kvittot

Jag vet inte, men jag tror att jag kan ha slängt det…hittar det inte.

ring in i morgon och bekräfta delgivningen är ju något du kan göra också, testa att ringa så nära 0800 som möjligt för att undvika kön.

Måste jag ringa in personligen eller skulle min fru kunna göra det? Hon har lättare att komma ifrån än mig.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp