Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Delgivning, tid

Igår kom första skulden in till kfm och fick brev i kivra om delgivning. Allvaret är påtagligt när man får brevet om delgivning. Skriv på direkt, står det i brevet,annars kommer vi hem eller till jobbet, och man blir ju livrädd!. De skriver i brevet att det står i " brevet" vilken tid man har på sig att svara, men ser inget datum i brevet? Ser i trådarna här att man ska avvakta/vänta så länge man kan/vågar innan man svarar? Dagar, veckor? Hur gör man?

Kanske ändrats men för många år sen när jag stort sett prenumererade på dessa brev hade man 10-14 dagar vill jag minnas och fick påminnelse innan dom började ringa, hit om besök osv.

Kanske ändrats men för många år sen när jag stort sett prenumererade på dessa brev hade man 10-14 dagar vill jag minnas och fick påminnelse innan dom började ringa, hit om besök osv.
Tack. Då väntar jag någon vecka iallafall.Det är ju jul/ nyår nu med, så då kanske många är lediga också.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp