Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Delgivning på arbetsplatsen

Samma här, bara hemmavid. En vänlig själ som hette Anders, en del föreläggande slarvade jag bort/glömde tiden (reste hur mycket som helst i tjänsten på den tiden) och en del stod PostNord för. Vi hade jättebra kontakt och han ringde till slut och påminde mig och så kunde vi ta delgivningen per telefon, han förstod att jag var superstressad, men att jag ville göra rätt. Tänk så mycket enklare det blivit nu med Kivra, inget som tappas bort och man får ett "arkiv" på köpet.
Härligt att du fick en som var trevlig och ringde kivra är bra, dock skulle jag verkligen behöva sätta mig och gå igenom allt någon dag så att jag inte missar något.

Härligt att du fick en som var trevlig och ringde kivra är bra, dock skulle jag verkligen behöva sätta mig och gå igenom allt någon dag så att jag inte missar något.
Kan man inte se sånt här på mina sidor på kfm nuförtiden?

Kan man inte se sånt här på mina sidor på kfm nuförtiden?
Jo, man kan se alla delgivnigar. Smidigaste verkar ju vara att logga in på kf hemsida tycker jag. Jag hade ju missat en från i början på oktober. Det blir ganska många som rasar in och då är det svårt att hålla reda på vilken som är vilken på kivra.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp