- Meddelanden
- 6 045
- Mottagna reaktioner
- 2 812
- Poäng
- 1 987
Du slipper ju anmärkning ? Och kan betala när länen är inne !Varför inte ?
Vad är fördelen med att inte skriva på ?
Resultatet blir väl detsamma ?
Du slipper ju anmärkning ? Och kan betala när länen är inne !Varför inte ?
Och ska man ha lönsutmätning så kan du hinna spara undan sjuka mycket pengar innan det drar igångVarför inte ?

Deras mail funkar ,.dock tog det sist ett tag att få ett bekräftelse mail, kom dagen efter ! Och svar efter 48hOm man ska bestrida ett ärende hos kronofogden. Vilken mail skickar man till då är det deras vanliga dem har på sidan eller är det någon speciell det måste vara till?
Har skickat till deras vanliga men inte fått ngt svar eller bekräftelse på att det är bestridet.
Deras mail funkar ,.dock tog det sist ett tag att få ett bekräftelse mail, kom dagen efter ! Och svar efter 48h

Det borde gälla från den dagen han besökte dig !Fick bekräftelse nu!
Nästa problem istället.. dem var hemma hos mig den 25/9 och fick massa delgivningar.
Betalat allt men bestred dem för att inte riskera att någon missar att dra tillbaka ärendet.
Fick svar att det var försent för att bestrida, på papperna jag har fått av delgivningsmannen så står det 22/9 på så han försökte kanske få tag på mig där men det måste väl gälla från det att han gav mig papperna?
Hade ju missat 180 kr på ett ärende såklart så det är inte tillbaka kallat än. (Swisha in nu) hur snabbt ger det utslag? För räknar dem från 22/9 så har det ju gått 10 dagar men inget utslag än eller skuld att betala på sidan.
Det sker inte automatiskt efter 10 dagar, det kan ta liten stund mer? Det sista dras tillbaka imonbitti men livrädd att få utslag innan dess![]()
Tycker det med.. det sa han också.Det borde gälla från den dagen han besökte dig !
tycker bara det är väldigt lång tid 
Nja det tog månader i våras. Nu tycker jag väl verkligen inte man ska delge någon hemma. Det är ju direkt oansvarigt.Någon som senaste tiden tyckt det tar lång tid innan kronofogden kommer med delgivningen ? Min sambo har två st föreläggande hos kronis och det gäller Sergel inkasso på 3200 +3500, nu är det 9 veckor efter påminnelsen , tanken är att betala det nu i november när lönen kommer dåtycker bara det är väldigt lång tid
![]()