Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Delgivning när kommer kfm på besök

Rubriken: delgivning när kommer kfm på besök?

I morgon kommer jag.

Nej jag kan inte betala. Sökte skuldsanering men eftersom jag tog en nytt lån för nära på som valde jag att återkalla tillbaka eller få avslag. Egentligen sa han det spelar ingen roll. Riktigt bra handläggare fick jag. Hoppas jag får honom igen. Jag ska ansöka igen i januari.

Nej jag kan inte betala. Sökte skuldsanering men eftersom jag tog en nytt lån för nära på som valde jag att återkalla tillbaka eller få avslag. Egentligen sa han det spelar ingen roll. Riktigt bra handläggare fick jag. Hoppas jag får honom igen. Jag ska ansöka igen i januari.

det nu saker o ting börja trilla till inkasso o nu första till kfm.

har skulder på nästan 800 000kr

Du bör inte få samma handläggare igen.

Jag kan bara säga att funderar du på att söka skuldsanering igen så ska du inte lyssna på råden att inte skriva på. Att samarbeta med kfm är något som gagnar en framtida skuldsanering. Skriv på och skicka med vändande post.

Yes. har gjort det.
Ser inte någon anledning att inte göra det. alltså att inte skriva på. Har postad redan vid tio tiden

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp