Försök till svart humör som misslyckades....Rubriken: delgivning när kommer kfm på besök?
I morgon kommer jag.
Synd att jag inte var hemma dåRubriken: delgivning när kommer kfm på besök?
I morgon kommer jag.
var vänlig försök igen 
Nej jag kan inte betala. Sökte skuldsanering men eftersom jag tog en nytt lån för nära på som valde jag att återkalla tillbaka eller få avslag. Egentligen sa han det spelar ingen roll. Riktigt bra handläggare fick jag. Hoppas jag får honom igen. Jag ska ansöka igen i januari.
Nej jag kan inte betala. Sökte skuldsanering men eftersom jag tog en nytt lån för nära på som valde jag att återkalla tillbaka eller få avslag. Egentligen sa han det spelar ingen roll. Riktigt bra handläggare fick jag. Hoppas jag får honom igen. Jag ska ansöka igen i januari.
Jag kan bara säga att funderar du på att söka skuldsanering igen så ska du inte lyssna på råden att inte skriva på. Att samarbeta med kfm är något som gagnar en framtida skuldsanering. Skriv på och skicka med vändande post.Nej jag kan inte betala. Sökte skuldsanering men eftersom jag tog en nytt lån för nära på som valde jag att återkalla tillbaka eller få avslag. Egentligen sa han det spelar ingen roll. Riktigt bra handläggare fick jag. Hoppas jag får honom igen. Jag ska ansöka igen i januari.
Ja ska du söka skuldsanering ska du göra det , annars inte !Yes. har gjort det.
Ser inte någon anledning att inte göra det. alltså att inte skriva på. Har postad redan vid tio tiden
Varför inte ?Ja ska du söka skuldsanering ska du göra det , annars inte !