Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Delgivning när kommer kfm på besök

Fler som märkt av att KFM är seeeega ;) med att skicka ut delgivningsmän när det gäller betalningsförläggande? Fick min påminnelse för 7 veckor sedan...
Får man fråga ungefär var du bor i Sverige ? För här i Blekinge är dom väldigt sega :)

Jag har fått en bunt att åka med i ett område då vi är en delgivning kort, ska åka på lördag eller söndag tror jag. Får se vilka förklaringar personerna har. Brukar oftast varit "har inte fått några papper" vilket är svårt att tro när man står där med 10 förelägganden.

Jag har fått en bunt att åka med i ett område då vi är en delgivning kort, ska åka på lördag eller söndag tror jag. Får se vilka förklaringar personerna har. Brukar oftast varit "har inte fått några papper" vilket är svårt att tro när man står där med 10 förelägganden.
I mitt fall så kom en del och en hel del inte , många gånger fick jag bara påminnelsen ! Men det var när ni höll på ett uppgraderar systemet .

Nix....inget. Tror inte ens de varit här då de brukar lämna en lapp i brevlådan...Väldigt tacksam då jag får all den tid jag behöver för att betala och slipper "bestrida" ;) med risk att de tar det till Tingsrätten med alla extra kostnader det innebär....

Nix....inget. Tror inte ens de varit här då de brukar lämna en lapp i brevlådan...Väldigt tacksam då jag får all den tid jag behöver för att betala och slipper "bestrida" ;) med risk att de tar det till Tingsrätten med alla extra kostnader det innebär....
Bor du i södra Sverige ?

I mitt fall så kom en del och en hel del inte , många gånger fick jag bara påminnelsen ! Men det var när ni höll på ett uppgraderar systemet .

Ofta är det samma personer som inte skickar in sitt om jag förstått delgivningspersonerna rätt. Känns ännu mindre troligt att varenda bf sedan 10 år inte kommit fram.

Ofta är det samma personer som inte skickar in sitt om jag förstått delgivningspersonerna rätt. Känns ännu mindre troligt att varenda bf sedan 10 år inte kommit fram.

Dags att fixa en digital tjänst där man kan se sina ”ärenden” och hantera delgivande, bestridande etc? Det är ju ändå år 2020... brev känns så förlegat.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp