Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Delgivning när kommer kfm på besök

Fler som märkt av att KFM är seeeega ;) med att skicka ut delgivningsmän när det gäller betalningsförläggande? Fick min påminnelse för 7 veckor sedan...

Kan ha tur med planeringen av rundor och precis missats. Eller så har ingen varit hemma, och vips står delgivaren på jobbet

Kan ha tur med planeringen av rundor och precis missats. Eller så har ingen varit hemma, och vips står delgivaren på jobbet
Brukar lämna ett lapp varje gång dom varit där :) hänt mig 3-4 gånger :) sist ringde dom mig när jag inte var hemma :)

Jag kan iofs skriva under på att det är segt. Tog 5 månader innan delgivningsman tog kontakt med mig. Då smsade han dessutom.

Jag kan iofs skriva under på att det är segt. Tog 5 månader innan delgivningsman tog kontakt med mig. Då smsade han dessutom.
Jag upplevde också att dom var sega i början när man inte hade någon skuld där ännu eller så :) går verkligen att köpa sig tid och betala när lönen kommer in !

Jag upplevde också att dom var sega i början när man inte hade någon skuld där ännu eller så :) går verkligen att köpa sig tid och betala när lönen kommer in !
Definitivt. Sen tror jag Corona påverkar. Lasseman kanske säger annat men efter det kom har det slöat till rejält.

Definitivt. Sen tror jag Corona påverkar. Lasseman kanske säger annat men efter det kom har det slöat till rejält.
Tror faktiskt dom försöker undvika med om man har ett eller två föreläggande inne och vänta och se om det betalas först faktiskt :) blir ju rätt mycket mindre jobb för dom i slutändan :)

Kom ihåg i början när hon kom första gången tror jag det var , då sa hon bättre du skicka in dom så slipper jag köra dessa 6 milen :) tror inte hon och jag tänkte riktigt likadant där :) man sparar sjukt mycket tid !

Fler som märkt av att KFM är seeeega ;) med att skicka ut delgivningsmän när det gäller betalningsförläggande? Fick min påminnelse för 7 veckor sedan...

Yes, tidigare var de hemma ca 1 månad efter påminnelsen, nu har det iallafall 2 månader... så du kan nog vänta nån vecka till innan du signar på :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp