Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Delgivning Inkasso Intrum

Fick idag sms från en person på Intrum som frågade om jag var hemma. Ville ge mig en delgivning. Dom har lagt på 1100kr i rättslig kostnad då jag var sen med en elräkning.
Jag betalde allt direkt via Swish idag men han tjatade vidare att jag verkligen måste skriva under? Något jag vägrar. Tänker att om jag betalt hela skulden inklusive deras extraavgifter så bör väl ärendet vara stängt?
Antar att dom får provision för att lämna ut delgivande? Någon som varit med om liknade? Trodde delgivning endast skedde via Kronofogden.

Fick idag sms från en person på Intrum som frågade om jag var hemma. Ville ge mig en delgivning. Dom har lagt på 1100kr i rättslig kostnad då jag var sen med en elräkning.
Jag betalde allt direkt via Swish idag men han tjatade vidare att jag verkligen måste skriva under? Något jag vägrar. Tänker att om jag betalt hela skulden inklusive deras extraavgifter så bör väl ärendet vara stängt?
Antar att dom får provision för att lämna ut delgivande? Någon som varit med om liknade? Trodde delgivning endast skedde via Kronofogden.
Ska inte behöva skriva under då om du har betalat allt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp