Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Delgivning från Kronofogden

Ja det vet jag och är helt överens om. Men som jag skrev i tråden så finns det omständigheter som gjort att detta inte kunnat ske förrän nu. Jag har skrivit under alla mina och haft någon enstaka gång som jag missat, men då har de varit en privat delgivningsman som kommit och som knackat en gång, inte denna ilskna knackning.
Vad tror du att det kostade staten att åka ut och söka efter din man för delgivning?

Om de hörde att någon var hemma är det klart att de vill lyckas med sitt uppdrag.

Hade du öppnat hade allt varit klart där och du hade inte behövt oroa dig för att de skulle komma åter.

Vad tror du att det kostade staten att åka ut och söka efter din man för delgivning?

Om de hörde att någon var hemma är det klart att de vill lyckas med sitt uppdrag.

Hade du öppnat hade allt varit klart där och du hade inte behövt oroa dig för att de skulle komma åter.
Som jag skrev i mitt inlägg så öppnar jag inte om jag inte känner igen personerna och det varit mycket som hänt i området. Det finns en anledning till detta och har inte med denna saken att göra. Dom hörde absolut inte att någon var hemma.
Jag vet att detta kostar staten att dom får åka ut, men då min man nyligen vaknat upp ur koma efter en olycka, så har jag inte fungerat som sig bör och har inte klarat av att ta tag i alla problem kring detta. Det finns mycket jag kunde gjort annorlunda, men nu är de så här det är. Jag har kollat brevlådan idag och dom har lämnat en lapp som gör gällande att dom söker honom för betalningsföreläggande.

Kan man inte se genom nyckelhålet att det är KFM på något sätt?

Jag hade heller aldrig öppnat dörren till okända i det nya spännande Sverige.

Har ju varit hur många exempel som helst där en kvinna eller äldre man öppnar dörren och skjuts ihjäl för att han delar efternamn med någon "kändis"

Kan man inte se genom nyckelhålet att det är KFM på något sätt?

Jag hade heller aldrig öppnat dörren till okända i det nya spännande Sverige.

Har ju varit hur många exempel som helst där en kvinna eller äldre man öppnar dörren och skjuts ihjäl för att han delar efternamn med någon "kändis"
Gör man sitt jobb korrekt håller man upp en legitimation.

Gör man sitt jobb korrekt håller man upp en legitimation.

Ja då hamnar man ju i ett helt annat läge.

Det är ju annars ingen självklarhet att öppna åt 2 män "civilt klädda" en mörk eftermiddag om du bor i Biskopsgården, Tensta eller Rosengård om TS t.e.x. bor där eller motsvarande.

Tror inte någon här hade gjort det i synnerhet om man inte väntar sig ett besök ifrån KFM.

Speciellt inte om man har ett känsligt jobb som utredare, inom socialtjänsten eller inom rättsmyndigheterna. Det är tyvärr sådana tider. Förr i tiden låste inte folk ens sina dörrar om nätterna men nu är ju läget lite annorlunda.

KFM borde kanske lägga in en lapp i brevlådan, knacka på visa legget då ökar nog chansen att den dom söker öppnar.

Ja då hamnar man ju i ett helt annat läge.

Det är ju annars ingen självklarhet att öppna åt 2 män "civilt klädda" en mörk eftermiddag om du bor i Biskopsgården, Tensta eller Rosengård om TS t.e.x. bor där eller motsvarande.

Tror inte någon här hade gjort det i synnerhet om man inte väntar sig ett besök ifrån KFM.

Speciellt inte om man har ett känsligt jobb som utredare, inom socialtjänsten eller inom rättsmyndigheterna. Det är tyvärr sådana tider. Förr i tiden låste inte folk ens sina dörrar om nätterna men nu är ju läget lite annorlunda.

KFM borde kanske lägga in en lapp i brevlådan, knacka på visa legget då ökar nog chansen att den dom söker öppnar.
I nyproduktion saknas i regel brevlåda i dörren, postfack på bottenplan är standard.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp