Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Delgivning från Kronofogden

Så verkställighet genom utmätning i hemmet kan ske utan att dom påbörjat löneutmätning eller tagit pengar på ex konton etc?
Ja, löneutmätning är en helt annan del. Två skilda saker, som dock blandas ihop titt som tätt

Okej, ja då kanske de var dem då. Ångest de lux nu att dom kommer idag igen.

De kommer inte tillbaka , slappna av.

En sak som jag tänkte på var hur dom hade parkerat bilen, den stod mot färdriktningen och utanför grannes uppfart, så det kändes inte som om besöket skulle vara av längre sort.

Jag blev så skrämd igår efter att dom var här. Deras upprepade ilskna knackningar på dörren. Två stora karlar som står utanför.
jag vågade inte gå ut igår pga ångesten jag kände, så jag har inte kunnat kolla i brevlådan om dom lämnade en lapp.
Jag blev så chockad av deras agerande att jag kände mig som kriminell.
just nu håller jag på att få en panikattack och sitter som på nålar för minsta läte utanför.
jag vill inte ha besök någonsin men framför allt inte oanmält och när jag har folk här eller om dottern är hemma.

Jag blev så skrämd igår efter att dom var här. Deras upprepade ilskna knackningar på dörren. Två stora karlar som står utanför.
jag vågade inte gå ut igår pga ångesten jag kände, så jag har inte kunnat kolla i brevlådan om dom lämnade en lapp.
Jag blev så chockad av deras agerande att jag kände mig som kriminell.
just nu håller jag på att få en panikattack och sitter som på nålar för minsta läte utanför.
jag vill inte ha besök någonsin men framför allt inte oanmält och när jag har folk här eller om dottern är hemma.
Vill man slippa hembesök gällande delgivning så är det enklaste att skriva under inom gällande tidsram, då blir det iaf inte hembesök pga av delgivning. Sen kan ju givetvis verkställande göra hembesök.

Vill man slippa hembesök gällande delgivning så är det enklaste att skriva under inom gällande tidsram, då blir det iaf inte hembesök pga av delgivning. Sen kan ju givetvis verkställande göra hembesök.
Ja det vet jag och är helt överens om. Men som jag skrev i tråden så finns det omständigheter som gjort att detta inte kunnat ske förrän nu. Jag har skrivit under alla mina och haft någon enstaka gång som jag missat, men då har de varit en privat delgivningsman som kommit och som knackat en gång, inte denna ilskna knackning.

En sak som jag tänkte på var hur dom hade parkerat bilen, den stod mot färdriktningen och utanför grannes uppfart, så det kändes inte som om besöket skulle vara av längre sort.
Tror ni det kan ha varit verkställigheten när dom parkerade såhär?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp