Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Delgivning etc

Så tolkar jag det rätt att när jag blivit delgivning i mitt fall knacka kfm på dörren och min far tog emot papprerna. Så kan jag bestrida för att köpa mig tid för att sökande ska återkalla ärendet då vi har kommit överens om jag betalar x summa så återkallar de ärendet?
Om ni har kommit överens om att ärendet ska återkallas fr kf om du betalar en summa så är det väldigt viktigt att du betalar så fort som möjligt och mejlar kopia på betalning till den du är skyldig så att de kan dra tillbaka ärendet. Du har 10 dagar på dig fr det datum din pappa tagit emot delgivningen tills det blir utslag (och betalningsanmärkning) Så vilket datum tog din pappa emot delgivningskvittot? Har du bestridit? Du måste bestrida inom 10 dagar som sagt!

Om ni har kommit överens om att ärendet ska återkallas fr kf om du betalar en summa så är det väldigt viktigt att du betalar så fort som möjligt och mejlar kopia på betalning till den du är skyldig så att de kan dra tillbaka ärendet. Du har 10 dagar på dig fr det datum din pappa tagit emot delgivningen tills det blir utslag (och betalningsanmärkning) Så vilket datum tog din pappa emot delgivningskvittot? Har du bestridit? Du måste bestrida inom 10 dagar som sagt!
Pappa tog emot brevet 2/9. Så senast 12/9 behöver jag betala. Vilket jag ej kan i det här fallet. Då tänkte jag bestrida för att köpa mig tid så jag kan göra en inbetalning den 19 september. Går det att köpa sig tid genom att bestrida för att slippa utslag osv?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp