Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Delgivning etc

När får man påmminelse? Jag har fick föreläggande den 5 februari och inte fått påmminelse

kivra, jag har alltid fått påminnelse dit innan
Ok, ja i Kivra kan inte påminnelsen komma bort. De kanske har väldigt mkt att göra då.

Ok så kan det vara …. Ja jag klagar inte hahahha
Min påminnelse hann dem med iallafall. Fick mitt första föreläggande 19 feb och 29 feb kom påminnelsen. Hoppas till gudarna att inga delgivningsmän är påväg..innan återbäringen.

Min påminnelse hann dem med iallafall. Fick mitt första föreläggande 19 feb och 29 feb kom påminnelsen. Hoppas till gudarna att inga delgivningsmän är påväg..innan återbäringen.
Kan det vara så olika? Fan gått 5 veckor nu … ingen påminnelse…. Vad säger @Lasseman

Kan det vara så olika? Fan gått 5 veckor nu … ingen påminnelse…. Vad säger @Lasseman
och det är inte så att du redan betalat och glömt bort eller blandar ihop med en annan skuld? :facejoy:
Men oavsett så har du tur om det är så att de glömt att påminna dig. Som du sa, inget man klagar på.

och det är inte så att du redan betalat och glömt bort eller blandar ihop med en annan skuld? :facejoy:
Men oavsett så har du tur om det är så att de glömt att påminna dig. Som du sa, inget man klagar på.
Har flera delgivningar som gått ut, ingen påminnelse på någon än.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp