- Meddelanden
- 3 781
- Mottagna reaktioner
- 2 691
- Poäng
- 1 737
Ts kan mycket väl vara delgiven genom spikning.Ts har inte skrivit under, då är väl hen inte delgiven? Eller?
Ts kan mycket väl vara delgiven genom spikning.Ts har inte skrivit under, då är väl hen inte delgiven? Eller?
Det var precis det vi berättade att det inte är hela sanningen, du drog slutsatsen att det var sant ändå.Ts har inte skrivit under, då är väl hen inte delgiven? Eller?
Surrogat är inte då osannolikt egentligen heller. Det borde man gå på oftare.Ts kan mycket väl vara delgiven genom spikning.
Hen har ju precis fått påminnelsen. Om hen blivit delgiven via spikning ska då inte nån handling ha lämnats i anslutning till bostaden? Men du menar att ts kan vara ovetande att hen delgivits via spikning? Varför komplicera saker i onödan.Ts kan mycket väl vara delgiven genom spikning.
Ok men hur vanligt är det att man blivit delgiven via de andra alternativen om man precis fått påminnelsen?Det var precis det vi berättade att det inte är hela sanningen, du drog slutsatsen att det var sant ändå.
Finns ingen statistik för sånt. Jag tycker fortfarande man ska vara försiktig med att ge bergssäkra svar när man inte kan veta svaret.Ok men hur vanligt är det att man blivit delgiven via de andra alternativen om man precis fått påminnelsen?
Men hjälp mig förstå! Du och insatt menar alltså att man kan vara delgiven via spikning trots att man precis fått en första påminnelse om att skriva under delgivningskvittot? Förstår jag saken rätt?Finns ingen statistik för sånt. Jag tycker fortfarande man ska vara försiktig med att ge bergssäkra svar när man inte kan veta svaret.
JaMen hjälp mig förstå! Du och insatt menar alltså att man kan vara delgiven via spikning trots att man precis fått en första påminnelse om att skriva under delgivningskvittot? Förstår jag saken rätt?
Ok då lärde jag mig ngt nytt!