Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Delgivning av föreläggande

Hej,

Hur lång tid tar det från att man blivit delgiven tills man får utslag hos kfm? Jag vet att man har 10 dagar på sig att signera men om man inte gjort det får man utslag direkt efter dom 10 dagarna?

Det blir utslag några dagar efter, typ dag 14 eller så

Lasseman, skulden betalades in idag på förmiddagen och det var 10e dagen igår. Kommer det bli utslag? Delgivningen har inte blivit signerad.

Lasseman, skulden betalades in idag på förmiddagen och det var 10e dagen igår. Kommer det bli utslag? Delgivningen har inte blivit signerad.
Va? Om det inte delgivts är har det inte blivit dag 10

Va? Om det inte delgivts är har det inte blivit dag 10
Det står på Delvgivningsbrevet att man har 10 dagar på sig att signera delgivningen och skulden betalades in igår den 11e dagen. Däremot så har delgivningen INTE blivit signerad så är orolig för utslag..

Jag antar att du menar att man inte är delgiven förens man signerar brevet.

Det står på Delvgivningsbrevet att man har 10 dagar på sig att signera delgivningen och skulden betalades in igår den 11e dagen. Däremot så har delgivningen INTE blivit signerad så är orolig för utslag..

Jag antar att du menar att man inte är delgiven förens man signerar brevet.
Riktigt så tror jag faktiskt inte att det står.

Riktigt så tror jag faktiskt inte att det står.
Du har faktiskt helt rätt! Fyfan det är jag som har missförstått och läst det helt fel!!!

Fan nu blev jag ännu mer orolig..... iaf jag betalade in skulden igår och det hade gått 11 dagar då sen jag fick brevet, tror du på utslag utifrån din erfarenhet?

Du har faktiskt helt rätt! Fyfan det är jag som har missförstått och läst det helt fel!!!

Fan nu blev jag ännu mer orolig..... iaf jag betalade in skulden igår och det hade gått 11 dagar då sen jag fick brevet, tror du på utslag utifrån din erfarenhet?

Jag har ingen aning vad tror du läst nu heller.
Har du inte delgivits blir det inget utslag.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp