Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Delgivning av föreläggande

Vi säger så ;)!

Ja det spelar ju ingen roll hur du beräknat sannolikheten heller såklart. Jag är helt ointresserad av dina "bevis" på temat, det är säkert andra också.
Det torde inte vara speciellt svårt att få till ett foto med "kontantfritt" från sagda butik.
Hatar att jag är så jävla nyfiken.

Det torde inte vara speciellt svårt att få till ett foto med "kontantfritt" från sagda butik.
Hatar att jag är så jävla nyfiken.

& att det saknas pant, eller åtminstone namnge butiken i fråga så kan jag ringa imorgon...

Lasseman har mycket kunskap som rör saker just kring KFM och allt där omkring, problemet är bara att han med samma säkerhet uttalar sig kring allting mellan himmeln och jord.

Det är naturligtvis hans fulla rätt att göra så men när man blir överbevisad ibland kan det ju vara bra att krypa till korset och inte fäktas mot väderkvarnar.

Men på dessa 23.000 inlägg har han aldrig haft fel om man ska tro honom :D

& att det saknas pant, eller åtminstone namnge butiken i fråga så kan jag ringa imorgon...

Lasseman har mycket kunskap som rör saker just kring KFM och allt där omkring, problemet är bara att han med samma säkerhet uttalar sig kring allting mellan himmeln och jord.

Det är naturligtvis hans fulla rätt att göra så men när man blir överbevisad ibland kan det ju vara bra att krypa till korset och inte fäktas mot väderkvarnar.

Men på dessa 23.000 inlägg har han aldrig haft fel om man ska tro honom :D
Artikeln som du citerade pressmänniskan var från 2018, dom ka ju ha ändrat sig lite sedan dess också.

"Med 1 300 ICA-butiker runt om i landet är det enkelt att ta ut och sätta in kontanter på ditt bankkonto. Direkt i kassan på ICA."

Kanske skulle lagt till 1 undantag då ;)

& detta?
Detta är ju ifrån deras egna hemsida?
Stämmer väl överens med antalet butiker dom har också.

Varenda ICA-handlare har möjligheten att rent juridiskt och lagligt välja att inte ta emot kontanter, där kan du ha rätt. Men sen är det som så att ICA som sagt också är en bank - dom (ICA-handlarna) har vissa skyldigheter att hantera kontanter som rör insättning och uttag för dessa som har ICA-banken som sin primära bank, hur hade det sett ut om ICA-handlare runt om i landet samtliga struntade i kontanthantering och så kan inte folk med ICA (som bank) varesej sätta in eller ta ut pengar?

Likadant är det med pantmaskinen jag försökte googla men hittar inte artikeln däremot vet jag att ICA var bland dom första som genomgående åttog sig att ha en pantmaskin.

På icas sida står det att det går ta ut kontanter i de flesta butikerna. Det står inte i alla. Finns även lokala avvikelser för möjligheten att sätta in tydligen.

& detta?

Varenda ICA-handlare har möjligheten att rent juridiskt och lagligt välja att inte ta emot kontanter, där kan du ha rätt. Men sen är det som så att ICA som sagt också är en bank - dom (ICA-handlarna) har vissa skyldigheter att hantera kontanter som rör insättning och uttag för dessa som har ICA-banken som sin primära bank, hur hade det sett ut om ICA-handlare runt om i landet samtliga struntade i kontanthantering och så kan inte folk med ICA (som bank) varesej sätta in eller ta ut pengar?

Likadant är det med pantmaskinen jag försökte googla men hittar inte artikeln däremot vet jag att ICA var bland dom första som genomgående åttog sig att ha en pantmaskin.
Märkligt nog ska alla ICA-butiker hantera kontanter som bank när de flesta regelrätta bankkontor inte gör det.

Märkligt nog ska alla ICA-butiker hantera kontanter som bank när de flesta regelrätta bankkontor inte gör det.

Alla utom en :D

Men ja, jag håller helt med dig.

Undviker kontanter personligen för jag tappar så jävla enkelt bort saker och ting så kort är smidigare men tyvärr tvingas man använda kontanter i Skåne där vissa vägrar ta emot kort.

& detta?

Bra att du vet läget med pantmaskinerna.
Denna har ändå ingen vad jag vet ändå.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp