Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Delgivning av föreläggande

Ingen pantmaskin och inga kontanter, du är säker att det är en ICA-Affär :D?
Ja, en skylt utanför där det står "ICA" är ju en av sakerna som indikerar det.
Vad du tycker och raljerar över det hela spelar ju ingen roll, men det förstår du nog.

Ja men om ICA själva, deras pressansvariga säger att såväl kontanter som pantmaskiner finns i ALLA butiker medan du - för att göra en poäng (med raljans själv) försöker minsann sätta mig på plats genom att säga att din ICA minsann varken tar kontanter ELLER har en pantmaskin, då blir det ju lite svårt att inte raljera tillbaka...

Ja men om ICA själva, deras pressansvariga säger att såväl kontanter som pantmaskiner finns i ALLA butiker medan du - för att göra en poäng (med raljans själv) försöker minsann sätta mig på plats genom att säga att din ICA minsann varken tar kontanter ELLER har en pantmaskin, då blir det ju lite svårt att inte raljera tillbaka...
Ja, en skylt utanför där det står "ICA" är ju en av sakerna som indikerar det.
Vad du tycker och raljerar över det hela spelar ju ingen roll, men det förstår du nog.
And the winner of biggest internetdick is...

"Med 1 300 ICA-butiker runt om i landet är det enkelt att ta ut och sätta in kontanter på ditt bankkonto. Direkt i kassan på ICA."

Kanske skulle lagt till 1 undantag då ;)

"Med 1 300 ICA-butiker runt om i landet är det enkelt att ta ut och sätta in kontanter på ditt bankkonto. Direkt i kassan på ICA."

Kanske skulle lagt till 1 undantag då ;)
Ja kanske, det spelar ingen större roll för mig, dom tar inte kontanter. Det är Ica, du får ta det med dom om du inte är nöjd med det.

Jag utsåg inte någon vinnare, ni får köra sten saxe påse om det.
Vem börjar?
Jag är lika lite intresserad av sånt pris som Årets medlem och liknande, så jag står över.

Ja kanske, det spelar ingen större roll för mig, dom tar inte kontanter. Det är Ica, du får ta det med dom om du inte är nöjd med det.

Det var ju precis det jag gjorde med att hänvisa både till deras presschef - och deras hemsida. Tror tyvärr det är större sannolikhet att du har fel än båda dessa om kontanter i allmänhet och pantmaskin i synnerhet men eftersom att du under dina 23.000 + inlägg haft fel tidigare också dock med att aldrig erkänna det så kommer vi nog inte att komma längre i denna fredagsdiskussion och klockan börjar bli mycket, tror dessutom att gemene användare är måttligt intresserad så åtminstone jag rundar av diskussionen här.

Det var ju precis det jag gjorde med att hänvisa både till deras presschef - och deras hemsida. Tror tyvärr det är större sannolikhet att du har fel än båda dessa om kontanter i allmänhet och pantmaskin i synnerhet men eftersom att du under dina 23.000 + inlägg haft fel tidigare också dock med att aldrig erkänna det så kommer vi nog inte att komma längre i denna fredagsdiskussion och klockan börjar bli mycket, tror dessutom att gemene användare är måttligt intresserad så åtminstone jag rundar av diskussionen här.
Ja det spelar ju ingen roll hur du beräknat sannolikheten heller såklart. Jag är helt ointresserad av dina "bevis" på temat, det är säkert andra också.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp