Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Delgiven

Men om du ändå ska betala så är det ju ovärt att bestrida? Skriv under, betala inom 10 dagar, meddela sedan att betalning är genomförd så drar dem ju tillbaka ärendet.

Ja precis:)
Brukar stå på din sida hos kfm vilket datum du senast måste bestrida tex.

Men om du ändå ska betala så är det ju ovärt att bestrida? Skriv under, betala inom 10 dagar, meddela sedan att betalning är genomförd så drar dem ju tillbaka ärendet.
Sant! Om jag skriver på i morgon så har jag till den 11 juni på mig? Egentligen inte så många bankdagar då det är helger och röd dag också. Men så rädd de kommer på besök i helgen så skriver på.

Sant! Om jag skriver på i morgon så har jag till den 11 juni på mig? Egentligen inte så många bankdagar då det är helger och röd dag också. Men så rädd de kommer på besök i helgen så skriver på.
De kommer inte på besök i helgen men är du så orolig så skriv på. Men jag hade väntat till måndag.

De kommer inte på besök i helgen men är du så orolig så skriv på. Men jag hade väntat till måndag.
Så du tror inte de kommer i helgen? Gud skulle behöva vänta t måndag att skriva på faktiskt så jag säkert hinner få in pengarna

Så du tror inte de kommer i helgen? Gud skulle behöva vänta t måndag att skriva på faktiskt så jag säkert hinner få in pengarna
Eftersom du rätt nyligen fått påminnelsen så är det högst osannolikt att du får besök i helgen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp