Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Delgiven

18 000.
hon på kf sa att jag alltid ska få ut 14060, allt annat ska gå till dom .
Får väl se hur det blir nästa månad , annars får jag undersöka och ta tag i saken .
Jaha, det låter ju mycket märkligt! Jag hade aldrig accepterat det, ring till KFM och arbetsgivaren. Jag tycker arbetsgivaren borde bli skyldig att betala ut det som fattas!
För du har inga avdrag från lön för fackavgift eller annat så det är där diffen finns?

Jaha, det låter ju mycket märkligt! Jag hade aldrig accepterat det, ring till KFM och arbetsgivaren. Jag tycker arbetsgivaren borde bli skyldig att betala ut det som fattas!
För du har inga avdrag från lön för fackavgift eller annat så det är där diffen finns?
Jo fackavgiften dras på lönen . Så kanske den dras av från mina 14060? Men det vore ju fel väl ? Får se nästa lön hur det blir . Trodde jag äntligen skulle få lugn och ro nu när löneutmätningen kommit igång . Men det blev det ju inte . Fel direkt i lönen och Vivus stämmer mig
Hamnar jag i fängelse så borde jag ju iaf få lugn och ro. Nästan så det vore bättre .

Jo fackavgiften dras på lönen . Så kanske den dras av från mina 14060? Men det vore ju fel väl ? Får se nästa lön hur det blir . Trodde jag äntligen skulle få lugn och ro nu när löneutmätningen kommit igång . Men det blev det ju inte . Fel direkt i lönen och Vivus stämmer mig
Hamnar jag i fängelse så borde jag ju iaf få lugn och ro. Nästan så det vore bättre .
Förstår att du har det tufft. Men håll i, det kommer bättre tider! Jo, tyvärr. Fackavgiften dras ifrån ditt förbehålsbelopp. Förbehållsbelopet är bara hyra+det belopp KFM beräknat att du ska få behålla till allt annat.

Jaja skitsamma, jag orkar inte bry mig i det just nu . Måste lösa min stämning först på ngt vis.
men tack för att du är trevlig och hjälpsam .

Jaja skitsamma, jag orkar inte bry mig i det just nu . Måste lösa min stämning först på ngt vis.
men tack för att du är trevlig och hjälpsam .
Stämningen handlar nog mer som att dom vill ha sina pengar. Ni kommer på en muntlig förberedelse för att nå en uppgörelse. Sedan leder det till huvudförhandling. Men, det behöver inte göra det.

I värsta fall kommer du anses skyldig och får betala skulden+rättegångskostnader och då när du inte kan betala så skickas det till kfm. Du kommer inte hamna i fängelse pga att de vill ta det till tingsrätten.

Vet du vem som ska behandla ärendet i domstol, alltså namnet på domaren? Man kan ringa tingsrätten och förklara hur det förhåller sig och ställa frågor.

Stämningen handlar nog mer som att dom vill ha sina pengar. Ni kommer på en muntlig förberedelse för att nå en uppgörelse. Sedan leder det till huvudförhandling. Men, det behöver inte göra det.

I värsta fall kommer du anses skyldig och får betala skulden+rättegångskostnader och då när du inte kan betala så skickas det till kfm. Du kommer inte hamna i fängelse pga att de vill ta det till tingsrätten.

Vet du vem som ska behandla ärendet i domstol, alltså namnet på domaren? Man kan ringa tingsrätten och förklara hur det förhåller sig och ställa frågor.
Nä jag vet inte mycket ännu , bara att Vivus stämt mig . Är lite i chock nu så ska låta det lägga sig lite , sen får jag läsa mer noga vad som står , det var 46 sidor .
Det känns ju bara väldigt konstigt , men jaja, så här är det nu.
tack för ditt svar .

18 000.
hon på kf sa att jag alltid ska få ut 14060, allt annat ska gå till dom .
Får väl se hur det blir nästa månad , annars får jag undersöka och ta tag i saken .
Om ALLT annat skall gå till KFM så låter det som ett "maxbeslut", och då kommer väl bonusen Du nämnde också åka med till KFM?

Om ALLT annat skall gå till KFM så låter det som ett "maxbeslut", och då kommer väl bonusen Du nämnde också åka med till KFM?
kvinnan jag pratade med sa att jag skulle få behålla bonusen . Måste ju tro på vad hon säger . Men vi får väl se sen hur det blir i verkligheten .

Nä jag vet inte mycket ännu , bara att Vivus stämt mig . Är lite i chock nu så ska låta det lägga sig lite , sen får jag läsa mer noga vad som står , det var 46 sidor .
Det känns ju bara väldigt konstigt , men jaja, så här är det nu.
tack för ditt svar .
46 sidor??!! Det är mkt det.
Försök att inte oroa dig för mkt. Det är som det är. Det kommer bättre dagar! Och du kommer inte att hamna i fängelse.
Den ryske oligarken som äger 4Finance borde snarare hamna bakom galler.

Sen skulle vi gärna vilja ha en uppdatering när du har fått smälta det hela och landat. Vi försöker stötta dig om det känns tungt och om du har behovet.

TR känns läskigt, men de som arbetar där är också människor och vill faktiskt att det ska bli en bra lösning (jag lovar dig, tvistade om en bodelning i nästa 2,5 år, tillslut tröttnade TR på mitt ex och sa ifrån, även mitt ex ombud såg rätt less ut).

Det finns många gånger juridisk rådgivning via en hemförsäkring som du, om du upplever behovet, bör nyttja.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp