Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Delgiven och betald skuld

Hur fungerar de om jag fått ett brev med delgivning för en vecka sen men inte skrivit på de och nu betalt in skulden till inkassobolaget. Kommer kronofogden ändå vilja att jag skriver på ett delgivningskvitto? Blir det en anmärkning trots att jag inte skrivit på något?

Blir ingen anmärkning och inkassobolaget kommer återkalla ärendet från kfm så du behöver inte skriva på nåt. Du kan ju dubbelkolla så att ärendet verkligen blir återkallat...

Hur fungerar de om jag fått ett brev med delgivning för en vecka sen men inte skrivit på de och nu betalt in skulden till inkassobolaget. Kommer kronofogden ändå vilja att jag skriver på ett delgivningskvitto? Blir det en anmärkning trots att jag inte skrivit på något?
Säger som nedanstående talare.
Däremot är det kanske bra om du ligger på företaget i fråga att återkalla ärendet och samtidigt uppvisa kvitto på betalning.
På så vis kan du eventuellt påskynda processen aningen om återkallande av ärende.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp