Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Delbetala marginalen bank

Hej..har kredit på 20000 på marginalen bank.. dock använt 17000 men tänkte sätta in när lönen kommer i morgon.. Jag undrar går det tex att betala till betalkoll 15000 och delbetala den summan på marginalen.. Hur funkar det ?? Får jag tillbaka 15000 sen ?? Läste det går att delbetala 5000 4ggr.. tänkte använda den lösningen tills mina 38 lax kommer från skatteåterbäringen .. mvh dared

Betalkoll syns på UC.
Du kan ju används det du betalat in på ditt kreditkort. Vad är syftet?

Är osäker på om det går delbetala allt på marginalen.. tex andra lån.. betalkoll uc vet jag.. tänker inte ta nytt lån så om det syns just nu rör inte mig... idén är att använda delbetalning.. om det finns bättre lösning.. fine.. använda 4 st delbetalning om det går

Givetvis läst det.. tack ändå.. vill veta om det går betala.. låt oss säga 5400 till viaconto.. och om delbetalning funkar så att 5400 minus avgift kommer tillbaka till konto.. så jag kan betala tex 5300 till annan räkning osv 4 ggr..

Jag kan t ex betala till Flexlimit med kreditkort via Billhop men inte till Escter, kan även betala till Csn, Klarna, men inte till inkasso.
Din fråga rör ju Betalkoll men har du kreditkort med outnyttjad kredit så kan du även betala via Billhop (kostar ca 2-2,5% av det totala beloppet i serviceavgift)

Frågan är om det går delbetala efter man billhop en räkning.. i detta fall betala jag en summa tex 6000kr till klarna fakturan. Vill sen delbetala på de 6000kr och frigöra dem till annan räkning.. marginalen kort.. och har nu gjort det.. men går ej att delbetala.. ännu står reserverat på marginalen sida.. räkning betalas i morgon .. så får se då.. tänkte använda delbetalning tills mina skattepengar kommer

Försöker förstå exakt hur du menar.
Om du vill använda samma pengar "två gånger" så är det att först betala in din kreditkortsräknig, sen när pengarna kommit in på kreditkortet så kan du använda de pengarna igen och betala via ngn betaltjänst som t ex Billhop en annan räkning.

du vill betala 6000 kr till Klarna och sen vill du "delbetala" de 6000 kr? Och betala till marginalenkortet som du har gjort säger du men det går inte att delbetala???

Precis.. står reserverat belopp.. och billhop betalar i morgon.. så ? Delbetala i morgon ??

Satte in 9000 via krediträkningen på marginalen.. för att använda som delbetalning.. över 5000 då..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp