Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Delar med mig...

Hej på er..
Som jag och andra här antar jag hamnade i sms lån fällan.. Efter ett två tre lån så fastnade jag o tog fler o fler.. Ångesten började byggas upp o rädslan för vad som skulle ske..
Sen började delgivningarna ramla ner.. jag är en mamma men bor själv o har sonen halv tid. Kände sådan skam att jag sätter han i denna sitsen då mamma är ledsen..
Men jag tog mod till mig. Berättade för min mamma om mina skulder och för min bank.. Nu har jag väldigt god kontakt med banken.. Allt tog tid o första kravet kom.. Ringde kfm med en gång o vi bestämde oss för att det blir utmätning.
Men jag ville kämpa.. Har 64% natt idag så sökte nytt jobb.. Lyckades få 100% på ett annat ställe som jag börjar nu april. Då förändrades allt. Berättade för mamma o min bank om den nya nyheten och dem var så glada. Så nu idag har jag fått ett lån hos banken så jag kan betala av alla mina skulder 75000kr på smslån o kredit. Min mamma ställde upp som borgen o nu ska jag aldrig mer sätta mig i denna sits.
Så ge inte upp där ute. Kämpa och berätta för nära o kära. Jag trodde aldrig jag skulle få hjälp men drömmen blev sann!!

Kram på er!

Glad för din skull!!! Jag går och väntar på breven från kronofogden. Dom börjar ramla in vilken dag som helst... Jag tänker med ringa kronofogden direkt men är livrädd.. Jobbar redan heltid men hoppas på att det blir utmätning för mig med.. Kommer heller alldrig mer ta ett lån i hela mitt liv.. Har smslån på ca 60000 kr och övriga krediter och lån på ca 250000 kr.. Inte alls roligt.. Vet inte hur många år jag kommer sitta fast hos kronofogden.. Men sedan den dagen jag bestämde mig att släppa all till fogden är det på något vis ändå en liten lättnad.. Var så jobbigt att i slutet på varje månad sitta och leta efter nya lån för att lösa gamla osv. Jag vet inte hur många timmar jag lagt ner på detta... Nu hoppas jag bara att det ska lösa sig för mig med.. Som sagt är jag skit rädd för fogden men bara att ta och ringa dom när första brevet kommer..

Förstår din känsla men kfm är riktigt trevliga. Jag hoppas du får en bra utmätning så det känns tryggt för dig :)

Åh vad härligt för dig Vinter!! Jag är verkligen, verkligen glad för din skull!!!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp