Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Dela upp faktura på 2 personer ?

Tanken slog mig idag om det går att betala hälften av en faktura och att en annan person betalar andra hälften ?

själv ser jag inte varför det inte skulle gå, men ville kolla om någon gjort det eller om jag tänker helt fel.

Alltså, ett företag behöver ju inte dela om dom inte vill, men om du betalar 1000 och din kusin 1000 med rätt uppgifter är det i sig inget problem

Alltså, ett företag behöver ju inte dela om dom inte vill, men om du betalar 1000 och din kusin 1000 med rätt uppgifter är det i sig inget problem

ja precis så jag menade, att jag betalar hälften på samma faktura och en annan andra hälften.

Eller så betalar du allt och "kusinen" swishar halva summan till dig, eller tvärtom.

Eller så betalar du allt och "kusinen" swishar halva summan till dig, eller tvärtom.
Detta är bästa tycker jag. En del företag har inte så bra billing system som känner av två betalningar på samma OCR och kan leda till påminnelser och annat tråkigt.
Bättre betala in rätt belopp direkt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp