Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Deklarationen 2026, hur gick det?

Du kan skicka in den hur många gånger du vill
Jag har förstått det nu. :) jag trodde att om den är inskickad så är den, då får man vänta till man fått slutskattebeskedet och sedan ändra.

När är de man brukar se utbetalningen på skattekontot ? :)

Ah okej! :) har för mig man brukar kunna se tidigare, att de körs på helgen typ. Men kanske annat nu när de är påsk.
Kan ha fel. Men tror att det kommer synas från 7 men kankse då står exempelvis 5/4. Men att det inte uppdateras föräns vanlig vardag

Om man deklarerar med ändring för reseavdrag, men sedan skickar in en ny deklaration på utan ändringen, för att hinna få det i nästa vecka, räknas det i sig då som en ändring? :facejoy:
Vill bara uppdatera om någon annan undrar i framtiden, det funkade och jag fick slutskattebesked idag.
Dvs räknades inte som ändring.
Även fast t om handläggaren på SKV sa till mig när jag frågade i veckan att det skulle räknas som en ändring.:facejoy:

Vill bara uppdatera om någon annan undrar i framtiden, det funkade och jag fick slutskattebesked idag.
Dvs räknades inte som ändring.
Även fast t om handläggaren på SKV sa till mig när jag frågade i veckan att det skulle räknas som en ändring.:facejoy:
Syns utbetalningen på ditt skattekonto?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp