Vissa har tur att få den så snabbt hahafick min imorse,5300kr tillbaka
Vissa har tur att få den så snabbt hahafick min imorse,5300kr tillbaka
Det fungerade förra åretKollade med deras chat och kan bekräfta att man INTE kan fråga chatten om vad man kommer få eller betala tillbaka. Dem kan inte se deklarationen föräns den är utskickad till Kivra

Läste det, men inte nu tyvärrDet fungerade förra året![]()

fick min imorse,5300kr tillbaka
Dygnet runt. Jag har fått förut på nattenSkickas den ut dygnet runt eller är det inom vissa tider?
Fan då ska man inte kunna sova heller 🤣🤣Dygnet runt. Jag har fått förut på natten
Detta är jag också nyfiken på. Har fått en liknande punkt på deklarationen men av ett annat bolag. Loggar in på deras (B2) hemsida och mitt ärende är stämplat med skuldsanering. Har de något att vinna på genom att göra på detta sätt eller är det rätt upp och ner ett misstag kanske.?Kommer få ca 13k tillbaka så som det ser ut just nu.
Men Luma finans har rapporterat in mina ränteutgifter som lån med säkerhet, det är ju inte korrekt.
Vad bör jag göra åt detta?
Spelar ju ingen roll, pengarna kommer ju först till påsk/midsommar iaf ;-)Fan då ska man inte kunna sova heller 🤣🤣
Haha så är det! Men man vill ju förbereda sig på om man kan äta påskmat till påsk eller om de blir nudlar 🤣Spelar ju ingen roll, pengarna kommer ju först till påsk/midsommar iaf ;-)