Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Deklaration

Hej!

Någon som kanske kan hjälpa mig. Jag har fått besked att jag ska få tillbaka på skatten... skulle behöva de pengarna i april... men då kan ja ju inte lägga dit mina resor ellerhur? Om jag däremot deklarerar nu och sedan ändrar i efterhand när jag fått pengarna, när får jag då pengarna för mina resor??? Får ja hela 8000 för resorna då som ja går miste om nu? Eller ät de bättre å vänta och deklarera i maj? Å hur gör man för att ändra i en deklaration man redan godkänt ?

Du begär omprövning och då lägger du till resorna. Hur kom du fram till 8000kr?

Du begär omprövning och då lägger du till resorna. Hur kom du fram till 8000kr?
Räknade ut det, 8 mil 5 dagar i veckan. 8 x 5 x 4 veckor x 12 månader X 18,50 blir 35520

35520 - 10 000 = 25520 x 0,33 blir ca 8000 kr....

När får jag pengar för omprövningen då??

Räknade ut det, 8 mil 5 dagar i veckan. 8 x 5 x 4 veckor x 12 månader X 18,50 blir 35520

35520 - 10 000 = 25520 x 0,33 blir ca 8000 kr....

När får jag pengar för omprövningen då??
Har du ingen semester?

Beror på om de kommer granska din deklaration manuellt eller inte. Om det blir så sker utbetalning när den är klar( ingen som vet , inget bestämt datum)
Annars kommer det i juni .

Kanske ska säga att det finns inga bestämda datum för utbetalning vid omprövning men de brukar försöka få iväg det samtidig som när utbetalningen i juni sker. Inga garantier dock.

Kanske ska säga att det finns inga bestämda datum för utbetalning vid omprövning men de brukar försöka få iväg det samtidig som när utbetalningen i juni sker. Inga garantier dock.
Så rent teoretiskt kan ja deklarera nu få tillbaka de å direkt de kommer in på kontot ansöka om omprövning å få resorna till juni ?

Japp, men dom sagt inga garantier på att du får i juni.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp