Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Deklaration och skatteåterbäring 2023

Jag har fått restskatt och slutskattebesked via Kivra. När tror ni min nya inkomst syns på UC?

Jag har fått restskatt och slutskattebesked via Kivra. När tror ni min nya inkomst syns på UC?
Hette ditt besked i kivra "besked om slutlig skatt"? Jag fattar inte om det är slutskattebeskedet jag fått nu eller något annat... Undrar också när inkomsten syns då :)

Alltså jag ändrade massa saker som jag sedan fick styrka - vilket jag har gjort - där jag sedan fick ett "slutgiltigt" besked utav Skatteverket i Kivra för typ en månad sedan
Men vad väntar du på då?

Jag fick ett avräkningsbeslut gällande CSN-skulder där 6000 dras från skatteåterbäringen. Kommer få 11 000 tillbaka. Jag har inledande skuldsanering och ska betala in återbäringen på juliinbetalningen om jag förstod handläggaren rätt, så det är inga kostigheter. KFM ska ha alla pengar. Jag tänkte mest så att det inte blivit något fel? Trodde att CSN-skulderna skulle ingå i saneringen
Är rätt om inte beslut om skuldsanering fått laga kraft

Idag är man rik :) Tack Skatteverket ;)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp