Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Deklaration och skatteåterbäring 2023

Okej, men såg du att det stod i kommande händelse i din bank att det ska bli utbetald eller dök dom bara upp?
Jag har Swedbank och det brukar synas 1-2 dagar innan när jag för lönen iaf.

Dom dök bara upp (jag har ica banken), samma sak med min fru när hon fick återbäring nu i april, hon har Swedbank och dom dök bara upp på kontot. Hennes lön däremot syns två dagar innan i kommande händelser men inte skatteåterbäringen.

Dom dök bara upp (jag har ica banken), samma sak med min fru när hon fick återbäring nu i april, hon har Swedbank och dom dök bara upp på kontot. Hennes lön däremot syns två dagar innan i kommande händelser men inte skatteåterbäringen.
Grymt! Då lär dom dyka upp när som :folded: 48500 kronor nu jävlar ska Fairlo bort:face3hearts:

Ska trycka på avsluta knappen 20 gånger sedan :wicked:

Fick mitt slutskattebesked i förrgår, någon som vet när det uppdateras och blir synligt på UC?

Jag fick ett avräkningsbeslut gällande CSN-skulder där 6000 dras från skatteåterbäringen. Kommer få 11 000 tillbaka. Jag har inledande skuldsanering och ska betala in återbäringen på juliinbetalningen om jag förstod handläggaren rätt, så det är inga kostigheter. KFM ska ha alla pengar. Jag tänkte mest så att det inte blivit något fel? Trodde att CSN-skulderna skulle ingå i saneringen

Nu har kunder hos Handelsbanken och DNB fått sina skattepengar utbetalda för några minuter sedan.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp