Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Deklaration och skatteåterbäring 2023

Gud vad lång tid det tar för få svar från omprövning.. har väntat snart 3 månader nu. Gjort omprövning för år 2020 och 2021.. Skickar in alla underlag och allt med omprövning. Hade varit gött med en extra peng inför semestern fan hehe
Fördel är att när dom väl beslutar så verkställer dom beslutet direkt, så ev utbetalning sker inom några dagar.

Jag misstänker att Skatteverket arbetar med SUS, vilket jag gör i mitt arbete också. Från och med att pengarna går iväg (hos oss) tar det två arbetsdagar innan de når målet. Jag tror att Swedbank tar hand om pengarna och girar om dem dit de ska gå. Är utbetalning gjord på lördag bör således första batchen få på torsdag, alternativt onsdag
men med SUS då anger man ju sitt konto till Swedbank, men med Skatteverket så måste du ange ditt kontonummer till Skatteverket så jag är mycket tveksam till att det skulle gå via SUS

men med SUS då anger man ju sitt konto till Swedbank, men med Skatteverket så måste du ange ditt kontonummer till Skatteverket så jag är mycket tveksam till att det skulle gå via SUS
Skatteverket har eget register. Går inte via sus
Det tar ett par dar med utbetalningen, dock går det väldigt fort till kfm. Där kom pengarna redan i lördags och betalas ut till borgenärer i dag och på onsdag

Har ni hört talas om idioten som väntar på sina skattepengar, men glömt att hon bytt bank så det finns inge konto registrerat?

Ho fyllde i konto igår, kl 5:02

Dags för nästa väntan då...

Fattar inte min skatt fortfarande inte fastställd. Irriterande värre.

Ni som fått utbet 3/6 kommer pengarna in på kontot inatt/imorrn eller torsdag? Nån som vet?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp