Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Deklaration och skatteåterbäring 2023

Dom har en väldigt konstig utbetalningsmodell iaf.

Om jag betalar en räkning lördag den 3 juni eller om jag för över pengar till en annan person då har den personen pengarna antingen idag eller onsdag och inte på torsdag eller fredag. Har personen pengarna på kontot då ja då är det något fel hos banken att det tar så många dagar.

Gör skatteverket utbetalning lördag 3 juni med första batch av personer då bör dessa personer har pengarna på konto idag.
Ja man tycker ju det....men aldrig fått efter 24h, alltid utbet 3-4 och inne på kontot 7-8e

Dom har en väldigt konstig utbetalningsmodell iaf.

Om jag betalar en räkning lördag den 3 juni eller om jag för över pengar till en annan person då har den personen pengarna antingen idag eller onsdag och inte på torsdag eller fredag. Har personen pengarna på kontot då ja då är det något fel hos banken att det tar så många dagar.

Gör skatteverket utbetalning lördag 3 juni med första batch av personer då bör dessa personer har pengarna på konto idag.
Det är olika. Jag tror pengarna landar antingen idag EM eller imorgon. Dom skriver så för att inte lova något. 1 - 3 bankdagar. Hoppas idag eller senast imorgon

Jag misstänker att Skatteverket arbetar med SUS, vilket jag gör i mitt arbete också. Från och med att pengarna går iväg (hos oss) tar det två arbetsdagar innan de når målet. Jag tror att Swedbank tar hand om pengarna och girar om dem dit de ska gå. Är utbetalning gjord på lördag bör således första batchen få på torsdag, alternativt onsdag

Någon som vet datum när årsinkomsten uppdateras på UC?

Tror det läggs i en uppdatering nu i Juni, annars är det nästa i Augusti.

Gud vad lång tid det tar för få svar från omprövning.. har väntat snart 3 månader nu. Gjort omprövning för år 2020 och 2021.. Skickar in alla underlag och allt med omprövning. Hade varit gött med en extra peng inför semestern fan hehe

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp