- Meddelanden
- 1 203
- Mottagna reaktioner
- 554
- Poäng
- 597
Jag väntar ännu.lite otålig börjar man bli är vi många som väntar på deklarationen fortfarande?
Fick tidigt förra året..
Jag väntar ännu.lite otålig börjar man bli är vi många som väntar på deklarationen fortfarande?
Jag gör det! Så konstigt. Aldrig varit så här sen för min del.lite otålig börjar man bli är vi många som väntar på deklarationen fortfarande?
Gjorde en skatteuräkning för jämnkning. Valde dock att vänta istället för att använda det.Jag gör det! Så konstigt. Aldrig varit så här sen för min del.
Jag väntar ännu.
Fick tidigt förra året..
Min brukar inte heller va sähär sen… brukar också vara mer ös i såna här trådar när deklarationerna skickas utJag gör det! Så konstigt. Aldrig varit så här sen för min del.
12 september gäller för det flesta, trist med kvarskatt!!Nu dök min upp, ska återbetala vilket jag räknat med. Men de står inget datum? Gör de de på slutskattebeskedet man får?![]()
Annuitetslån minskar i ränta varje år. Nu är detta en enorm skillnad dock. Har verkligen alla rapporterat in?Gick från 220000-117000
Ränteutgifter, hur fan då! Har inte gjort något som skulle sänka det.
Bara ta med de när du deklarerar. Nordax missade 35K förra året. lade till dessa pengar och det gick bra.Jag har fått min. Jag blir återbetalningsskyldig jag. Men ser att det saknas flera krediter och skit som ej rapporterat in räntan. Hur gör man då? För att få med dem i deklarationen? Aldrig behövt betala tillbaka förut.
Och gothia har inte rapporterat in någonting alls. Där har jag ju betalat multum i ränta tex..
Även ferratum, bn, Santander och många fler saknas
Tack snälla12 september gäller för det flesta, trist med kvarskatt!!

Om de inte kan lägga till kan du själv lägga till när du deklarerar.Resursbank har inte rapporterat mina ränteutgifter och det rör sig om 14000kr
Och sista datumet var 31 jan i år
Ringde dem men de sa vi ska kolla det imon vad tror ni att det kommer och hända ?