Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Deklaration och skatteåterbäring 2023

Precis, för mig står det: Utdraget grundas på beslut om slutlig skatt 2023-06-02, så borde vara klart?
Jag kan se min också och jag kan inte tolka det på nåt annat sätt än att det är klar. Siffrorna stämmer med avdragen och tilläggen jag gjort också.

Jag kan se min också och jag kan inte tolka det på nåt annat sätt än att det är klar. Siffrorna stämmer med avdragen och tilläggen jag gjort också.
Samma här, jag loggade in redan i morse och kunde se beslutet också. Det är klart. Men kivra är lite långsammare, det borde komma i natt alternativt imorgon

vad ska ni göra med pengarna och hur mycket får ni? Får ni mycket så betala av skit lån!

Fick ikväll ett Utmätningsbeslut gällande skatteåterbäringen.
Således gick mina manuellt tillagda räntekostnader igenom, och även om det bara är några tusen, så är det positivt att mina skulder minskar.

Blir spännande när man får beskedet. Enligt vad det står nu om beslutade skatter 2022 så ska jag lägga 115 000 och jag har lagt 150 000 i skatt på lönen.
Men min utrökning när jag lämnade in deklarationen pekade på att få tillbaka 24 000 har jag för mig. Kan ju bli en glad överraskning :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp