Det jag inte förstår är varför det inte står på specifikationen att utbetalningen sker till kfmPengarna mellanlandar inte på ditt konto, de hamnar direkt hos Kronofogden.
Ok, jag förstår bara inte varför det står att pengarna utbetalats till mitt konto på specifikationen, borde det inte så att det utbetalas till kfm?Pengarna mellanlandar inte på ditt konto, de hamnar direkt hos Kronofogden.
Ok, jag förstår bara inte varför det står att pengarna utbetalats till mitt konto på specifikationen, borde det inte så att det utbetalas till kfm?
Om du får något el om du får behålla något ?Jag har inte fått. Jag är osäker på om jag får något. Jag har inledande skuldsanering dock inga statliga skulder.
Inga ändringar borde inte leda till granskning.Även du får....Jag fick beslut kl 23 i går via Kivra. Då har jag ändrat och skickat in, ändrat igen och slutligen ändrat tillbaka till original siffrorna och skickat in och fått beslut..
Får du inget nu så kan din deklaration vara uttagen för granskning. Tror knappast de släpper igenom alla via maskinella besut.
Tog bort en bilaga som inte var nödvändig, kan bromsat p.g av det?Inga ändringar borde inte leda till granskning.
Ja, dom är utbetaldaJag förstår ej finns 0kr på skattekontot men på historiken står det utbetalt 3xxxx
2023-04-01 så är pengarna är utbetalda? Eller ska dom finnas på skattekontot? Blir helt förvirrad.