Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Deklaration 2019

Det känns inte som så, jag har inte fått någon annan uppdatering hos mig i alla fall.. Så lite nervös än, behöver inte pengarna nu, men helst av allt vill jag ju slippa att det ska ske en granskning av avdraget...

Nä det har ju faktiskt varit det mest nervösa, man vill ju verkligen slippa bli granskad.
Och är heller inte i desperat av pengarna nu, men ändå lite segt om ärendet är avslutat och godkänt nu och man ändå måste vänta till efter påskhelgen för att få dem..
Får hålla tummarna och vänta och se helt enkelt..

Nä det har ju faktiskt varit det mest nervösa, man vill ju verkligen slippa bli granskad.
Och är heller inte i desperat av pengarna nu, men ändå lite segt om ärendet är avslutat och godkänt nu och man ändå måste vänta till efter påskhelgen för att få dem..
Får hålla tummarna och vänta och se helt enkelt..

Blir det godkänt (för mig) firar jag med ett par sprutor botox för att kompensera bekymmersrynkorna som kommer med denna oro! :D

Nån som fått nån uppdatering kring detta med reseavdrag?
Jag har under dagen fått uppdatering under händelser på mina sidor "Handläggning av ditt ärende har avslutats", men inget nytt om man kollar skattekontot om någon utbetalning, men det kanske kommer senare idag? Vågar man hoppas på pengar på kontot imorrn? Eller senast torsdag iaf?

För de kan väl inte ha avslutat ärendet bara sådär om det inte blivit godkänt?
Hade det blivit granskat mer eller nekat så bör de väl ha kontaktat mig först innan de avslutar ärendet?

@magdaa eller ni andra som gjort detta tidigare år, hur lång tid har det tagit från att ni fått att ärendet avslutats, till att ha pengar på kontot? Vore lite segt om det dröjer till efter påskhelgen
Då är säkert pengarna på väg.När det stod så på mig förra årets så utbetalades pengarna samma dag. Kommer säkert komma upp att utbetalning är gjord hos dig inom kort, de har troligen olika körningar som sköter alla händelser. Om pengarna utbetalas idag borde du ha de på torsdag nångång, brukar ta 2 bankdagar från dom.

Nån som fått nån uppdatering kring detta med reseavdrag?
Jag har under dagen fått uppdatering under händelser på mina sidor "Handläggning av ditt ärende har avslutats", men inget nytt om man kollar skattekontot om någon utbetalning, men det kanske kommer senare idag? Vågar man hoppas på pengar på kontot imorrn? Eller senast torsdag iaf?

För de kan väl inte ha avslutat ärendet bara sådär om det inte blivit godkänt?
Hade det blivit granskat mer eller nekat så bör de väl ha kontaktat mig först innan de avslutar ärendet?

@magdaa eller ni andra som gjort detta tidigare år, hur lång tid har det tagit från att ni fått att ärendet avslutats, till att ha pengar på kontot? Vore lite segt om det dröjer till efter påskhelgen

Står samma hos mig, men inget på skattekontot.

På mitt står de Besked om beslutade skatteuppgifter 11/9

På mitt står de Besked om beslutade skatteuppgifter 11/9

När skickade du in deklarationen andra gången?
Jag fick mitt besked om beslutad slutskatt den 12e om jag minns rätt, men det är ju för den första godkända deklarationen du skickar in utan ändringar, sen blir det en omprövning när du skickar in igen med ändrade uppgifter.
Som jag förstått det iaf

Jag fick mitt besked om beslutad slutskatt den 12e om jag minns rätt, men det är ju för den första godkända deklarationen du skickar in utan ändringar, sen blir det en omprövning när du skickar in igen med ändrade uppgifter.
Som jag förstått det iaf
Stämmer!

Jag skickade in min omprövning, resor, den 9/4, hoppas pengarna kommer snart. Har börjat lysa och blinka varningslampor i bilen likt en tindrande julgran och displayen tjatar ” kontakta verkstad”:eek: Har 600 på kontot så det kommer jag ingen vart med på bilverkstaden:D Tutar och kör ändå, på med musik så jag inte ska höra om motorn börjar låta konstigt, och nästan blundar:DÄr livrädd att den ska lägga av/skära ihop, må inget hända innan skattepengarna kommer:oops: Måste ha bilen till jobbet!

Senast ändrad:
Som jag förstått det iaf
Ja omprövningen har kommit in den 9 sen denna 11

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp